2. Hotelanmeldelser for De Forenede Arabiske Emirater
  3. Hotelanmeldelser for Dubai Emirate
  4. Hotelanmeldelser for Dubai
  5. Anmeldelser af Atana Hotel

Anmeldelser af Atana Hotel 4 stjerner

Tecom, Hessa Street, Al Barsha South, Tecom, Dubai, De Forenede Arabiske Emirater

#333 af 717 hoteller i Dubai

• Anmeldt: 2. maj 2024

O råde personalt morgenmad

Overnattede: maj 2024

• Anmeldt: 29. april 2024

"Lidt kaotisk ophold p.g.a. skybrud og oversvømmelse i Dubai."
    • Deluxe-værelse med kingsize-seng

Beliggenhed og venligt personale. Roligt og god morgenmad.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 12. april 2024

• Familieværelse til 4 personer

Eneste minus var at morgenmaden ikke var så god.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 14. marts 2024

"Rigtig fint hotel, lækkert pool og lauch område."
    • Familieværelse til 4 personer

For mange mennesker og for lidt plads ved morgenbuffeen

Store værelser og personalet var søde hjælpsomme og imødekommende

• Anmeldt: 13. marts 2024

"Et ganske udemærket, moderne, hotel tæt på metro, ikke langt fra Dubai Marina."
    • Deluxe-værelse med kingsize-seng

Det er nok et problem mange steder, men der er ikke vildt god lydisolering. Jeg boede på 20 etage og kunne nemt høre trafik det meste af natten samt byggearbejde omkring 22-23-tiden. Derudover er der automatisk lys på badeværelset, hvilket ikke er så praktisk, hvis man benytter toilet m.m. i løbet af natten (og det først slukker efter 5 minutter igen).

Den morgenmad jeg spiste var udemærket (jeg tog mest noget arabisk-inspireret mezze-morgenmad). Jeg tog ikke til morgenmad anden end den første dag da jeg, den første morgen, oplevede at der var rigtig mange mennesker (de sidste 45 minutter af morgenmadstiden) - og det synes jeg ikke var larmen og trængslen værd.

• Anmeldt: 10. marts 2024

Fabelagtigt
    • Familieværelse til 4 personer

Der var pænt og rent og personalet var meget hjælpsomme og søde

• Anmeldt: 27. december 2023

7,0
    "Fint hotel til pengene, mangler en bar eller udendørs café."
    • På rejse sammen med venner
    • Standard-2-personersværelse

Morgenmad dårligt udvalg af morgenmad og som altid er det rodet og kaos

Prisen

Overnattede: december 2023

• Anmeldt: 15. november 2023

• På rejse sammen med venner
    • Standard-2-personersværelse

Frokost og aftensbuffeten var ikke noget at råbe hurra for. Der var ikke meget variation i maden, 70% var det samme hver dag, både til frokost og aften. Poolen var ikke super ren på bunden, så snart nogen gik i vandet, så hvirvlede det rundt. Der var meget støj ved poolen fra motorvejen lige ved siden af. Træningscenteret var mega varmt, ikke meget aircondition at sporer.

Personalet var super søde og ydmyg, især vores rengøringsmand Ashok var super sød og dygtig. Han var grundig og der var intet at sætte en finger på, servicen var i top! Sengene var fantastiske. Morgenmadsbuffeten var rigtig godt og udvalget fint. Deres kagebord var fantastisk. Hver dag kunne man gratis låne håndklæder til at ligge med ved poolen.

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 9. november 2023

"Vi følte os som æresgæster - perfekt beliggenhed og aldeles nærværende personale"
    • Standard King-værelse

Som nævnt kunne et lille bord og et par stole på værelsets altan til aftenhyggen være super.

Almindeligvis er jeg ikke meget for at fremhæve noget jeg på forhånd ville forvente, men vores oplevelse af ATANA Hotel var dog helt igennem enestående. Selve værelsets standart er vel en kategori 3+, stort værelse, behagelige senge, dejligt badeværelse (bruseren trænger nok til et skift) og en altan (et lille bord og 2 stole ville skabe den perfekte oplevelse). Personalets imødekommenhed, venlighed og serviceniveau omkring både rengøring, reception og servering oplevede vi i den absolutte top - vi blev behandlet som æresgæster på hele vores ferie (vi var på en helt almindelig familieferie i 2 værelser på halvpension i en uge) Bare en fantastisk oplevelse. Morgenmaden byder på det hele (og jeg mener det hele, endda med særlavet omelet på bestilling og selv kaffen smager som den skal). Aftensmaden er daglig varieret buffet, samt suppe og kagebord. En perfekt ramme og desuden en beliggenheden meget tæt på metro til de daglige udflugter og en afkølende pool med stort chill out område - kan hermed give vores varmeste anbefalinger for en familieferie med lyst til at også at føle sig lidt særlig :) Tak til ATANA for oplevelsen.

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 2. oktober 2023

"Det var godt"
    • Familieværelse til 4 personer

Har ikke mange varianter til morgenmad

Personally er søde

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 17. april 2023

• Forretningsrejse
    • Standard King-værelse

Morgenmadsområde slidt. Ikke særlig meget sol omkring pool.

Tæt på metro til at komme rundt i byen. gratis shuttlebusser til mall og strand.

Overnattede: marts 2023

• Anmeldt: 25. februar 2023

"jeg synes Dubai er fremragende sted at besøge."
    • Gruppe
    • Familieværelse til 4 personer

receptions personalet var uhjælpsom. Kun receptionist Milton har været hjælpsom, som var en stor hjælp. Alle medarbejder i Concierge var hjælpsom. Især medarbejder Ansari fra Concierge var meget smilende og meget hjælpsom. Atana burde ansatte medarbejder ligesom Ansari i reception, så gæster kan få en god service.

beliggenhed

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 6. februar 2023

Fabelagtigt
    • Standard King-værelse

Jeg kunne ikke lide belysningen på værelset. Poolen var stor og ren, men solen kommer ikke frem på grund af de høje bygninger. Maden kunne godt blive bedre. Der kunne godt komme flere varianter, måske mere arabisk morgenmad. Deres æg er tilgængelig rigtig lækker. Spa var lukket, det havde vi for eksempel glædet os til.

Beliggenheden var fantastisk. Det var meget tæt på alt, centrum, stranden, forskellige seværdigheder. Rigtig god beliggenhed.

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 3. august 2022

Lokation

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 8. maj 2022

• Familieværelse til 4 personer

kedelig hotel omgivelser, lounge omkring poolen var lukket

stor pool og stort familie værelse

• Anmeldt: 6. maj 2022

"alt i alt nok ok til prisen"
    • Standard-2-personersværelse

Den uge jeg var der, så jeg på intet tidspunkt nogen tjekke pH på poolen. større variation i buffeten vil klart være at foretrække og mere frisk brød.

Det ligger centralt ift. metro så man hurtig er inde v. centrum hvor der er mere liv, hvis man er til det

Overnattede: maj 2022

• Anmeldt: 19. april 2022

• Familieværelse til 4 personer

De havde desværre ikke helt styr på vores værelser. Vi måtte flytte værelse efter det første døgn da vi ikke fik det værelse vi faktisk havde bestilt hjemmefra. Da vi endelig fik vores værelse, virkede aircondition ikke optimalt. De fik det dog fikset så nogenlunde men man kunne stadig ikke køle rummet ned til mindre end 24 grader. Morgenmaden var nok ikke lige det bedste, men det kan godt gå an når man er sulten :-)

Hotellet var rent og personalet var altid tæt på og servicen var i top. Et hotel vi sikkert vil vende tilbage til på et andet tidspunkt igen.

• Anmeldt: 18. april 2022

• Standard-2-personersværelse

Intet at klage over. Der er altid en løsning

God beliggenhed, rent, service minded, kan aflyses på selve rejsedagen hvilket er en stor fordel nu i covid tiden, god størrelse af værelserne, komfortable seng, sengetøj skiftes hver andet dag,

• Anmeldt: 3. april 2022

• Standard-2-personersværelse

Vi kunne ikke lide, at der i den 1 time om morgenen ikke blev ryddet op på bordene.. Vi kunne ikke lide, at Lifr Guard mere var politi med hensyn til at holde øje med liggestolene om man var der eller bare havde håndklædet der. Liggestolene var for få og slidte.

Maden var i det hele god og personalet søde og hjælpsomme.

• Anmeldt: 22. marts 2022

"en fin oplevelse"
    • Standard King-værelse

swimmingpool område meget lille og ikke nok pladser til bare 5% af gæsterne på hotellet og til at man trygt kan benytte den.

Hotellet var udemærket med hensyn til beliggenhed, værelse og mad. Personalet ved dette hotel gjorde vores ophold super dejlig. især rengøring på vores etage og den super dygtige, venlig og hjælpsomme Sopian med den varmeste smil gjorde vores dage bedre på vores ophold på hotellet. tak for det❤️

• Anmeldt: 4. marts 2022

"Sødt personale, flot bygning, god morgenmad og nem transport"
    • Gruppe
    • Standard-2-personersværelse

Beliggenheden var helt fantastisk. Med gratis shuttlebusser direkte til og fra JBR Beach fire gange om dagen, gjorde det det super nemt at transportere sig fra hotellet og ud i byen. Ydermere, var personalet ekstremt behjælpelige med at tilkalde taxaer eller hjælpe med andre nødvendigheder. Faciliteterne var rene og rydelige med super sødt rengøringspersonale. Morgenmaden bød på en bred vifte af alt fra salat til pandekager samt omeletter lavet specifikt til en. Vi var ekstremt positive overrasket over hvor meget man fik for pengene. En anden bonus var, at alle taxachauffører kendte hotellet, så man ikke skulle til at huske adressen hver gang man benyttede sådan en :-)

• Anmeldt: 14. februar 2022

"super lækkert hotel."
    • Standard-2-personersværelse

Rent og pænt, gode senge. Vil helt sikkert komme igen.

super lækkert hotel, metro lå 500 m væk.

Overnattede: februar 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: