2. Hotelbeoordelingen VAE

Sheikh Zayed Road, Trade Centre Area, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#145 van de 712 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

• Familiekamer met 2 Slaapkamers

Een mooi en nette hotel en zeer klantgericht. Ze letten goed op hygiëne en vriendelijke personeel. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt en een mooi zwembad. Binnen twee weken hebben we twee keer deze hotel geboekt. Mijn zoon heeft zijn airpods Laatste dag kwijtgeraakt,professionele beveiliging en management van het hotel heeft een paar dagen moeite gedaan om dat terug te vinden en gelukt!(ongelofelijk zoveel moeite voor een airpods). Mijn zoon keeg niet de oude maar een heel nieuwe airpods thuis gestuurd. Hier gaan we zeker terug.

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Skyline

Heel vriendelijke personeeel. De upgrade naar de business lounge was een heel fijne extra.

• Beoordeeld op: 12 januari 2024

Fantastische stedentrip met het gezin
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Skyline

Locatie ideaal, direct naast het metrostation en slechts drie haltes verwijderd van de Dubai Mall en Burj Khalifa. Personeel vriendelijk en professioneel, een groot hart voor hospitality. Ontbijt zeer uitgebreid, respect voor dieetwensen en voorkeuren van de diverse culturen. Aandacht voor het reduceren van voedselverspilling. Zwembad heeft een heerlijke sfeer, poolbar serveert een voortreffelijke lunch. Prima mix van zakelijke bezoekers en toeristen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2023

Wederom een heerlijke verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Skyline

Zowel het in-als het uitchecken duurde lang, zeker als je doodmoe aankomt in de nacht is dat vervelend.

De locatie direct naast het metrostation, het zwembad in een tropische atmosfeer met meer dan voldoende bedden en handdoeken, er wordt als het erg warm is water uitgedeeld. De vriendelijke en professionele service, werkelijk geen moeite is teveel. De gym is geweldig met water en appeltjes. Alles is schoon. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid, voor alle dieetwensen voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

super locatie voor bezoek aan beurs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Zee

restaurants zijn goed maar prijzig

perfect gelegen nabij het conferentiecentrum en trein- en metrostation. uiterst vriendelijk personeel, prachtig zwembad en veel keuzes voor diner

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

ik kom zeker terug
    • Deluxe King Kamer met Uitzicht op de Skyline

gedienstig, flexibel, mooie kamers, een rustgevende omgeving, mooi zwembad

• Beoordeeld op: 20 mei 2023

top hotel met heel aardig en vakkundig personeel.

het zwembad kon gezelliger

de ruime slaapkamer met de heerlijke bedden en het fantastische ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 21 november 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Skyline

Goede ligging. vriendelijk personeel en opvolging of alles naar wens is. ontbijt en zwembad + bar/resto op het 6e

• Beoordeeld op: 7 juni 2022

Super de luxe hotel met het meest vriendelijke personeel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Skyline

Fantastisch hotel, gastvrijheid en service van het hoogste niveau. Personeel uitermate vriendelijk! Prachtig zwembad met iedere dag voldoende bedden en handdoeken. Ontbijtbuffet super de luxe, veel keuze en alles vers. Kamer prima, bedden heerlijk. Naast het metrostation, slechts 3 haltes naar Burj Khalifa en Dubai Mall.

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

Geweldig hotel met alle luxe die je kan wensen
    • Familiekamer met 2 Slaapkamers

Enige was dat de minibar erg duur was. Zakje mini gummy bears en kleine Pringles samen 25 euro. Maar dat kan je uiteraard verwachten. Werkelijk geen negatieve punten te vinden.

Prachtige schone kamers, vriendelijk personeel. Zwembad mooi en verzorgd. Prijzen aan het zwembad zijn prima (in tegenstelling tot alcohol maar dat weet je in deze landen). Ligt letterlijk naast de metro. Zelfs de hotel handdoeken van het zwembad mochten we lenen om naar het strand te gaan. Ontbijt is lekker en uitgebreid. Wij zijn fan!

• Beoordeeld op: 5 mei 2022

Zeer goed hotel
    • Deluxe Hoekkamer met Kingsize Bed en Panoramisch Uitzicht

De lexus taxi, heenreis 60 dirham zonder meter, terug reis 17 dirham met meter aan.

Zwembad genoeg bedden, ruime keuze bij het ontbijt, service, kamer.

• Beoordeeld op: 24 april 2022

Iedereen verdient het om zichzelf hiermee te verwennen
    • Deluxe King Kamer met Uitzicht op de Skyline

Als ik dan toch iets moet noemen, dan is dat de defecte geldautomaat. Voor het uitchecken wilden we cash geld pinnen, om het TOP- personeel fooi te geven. Dat lukte helaas niet niet. Tot 2x toe nadat ik mijn pincode intoetste, ging de ATM uit en herstartte daarna. Ik nam maar niet het risico het een 3e keer te doen 😅 Maar het personeel en faciliteiten krijgen een 10 van mij.

Wat een top hotel om tijdens je vakantie te gebruiken. Je kunt er heerlijk dagen hangen en gebruik maken van de eigen top faciliteiten, zoals het zwembad, gym, restaurants en bar of de eigen kamer Maar het is ook een pracht uitvalbasis om Dubai te ontdekken En dan is het heerlijk 'thuis' komen, uitrusten, nagenieten en de volgende trip plannen. Mooi hotel, perfect gelegen, alles is dichtbij. En je hebt geen geluidsoverlast van hotels die in Downtown Dubai 24x7 worden gebouwd

• Beoordeeld op: 7 april 2022

oke

ontbijt (rommelig)

restaurant in hotel

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 1 maart 2022

fantastisch!!

niks, alles geweldig!

goede ligging, prachtige kamers en zeer aardig en behulpzaam personeel!!

• Beoordeeld op: 12 februari 2022

tot volgend jaar!
    • Deluxe King Kamer met Uitzicht op de Skyline

kamers zijn niet geluid proef

Ligging, en het steak restaurant in het hotel

• Beoordeeld op: 5 februari 2022

Uitstekend! Personeel krijgt ook echt een dikke 10+
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Skyline

Ik kan letterlijk niks bedenken.

Alles! Het was precies hoe ik het mij had voorgesteld.

• Beoordeeld op: 15 januari 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Skyline

Prijsdiscussie Klopt volgens mij niet verschil Eerste afrekening was saldo min 900 aed Volgende afrekening was die weg en bij hun systeem niet meer terug te vinden .

Kamers eten

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 3 augustus 2021

Conrad Dubai is een tophotel. Een dikke 5 sterren waard.

Geen negatieve punten.

Conrad Dubai is een luxueus hotel dat aan al je wensen voldoet. Prima ontbijtbuffet en ook het avondeten is dik in orde. Het hotel heeft een prachtig zwembad gelegen in een mooi aangelegde groene oase. De kamers zijn heel ruim en modern. Het personeel is zeer behulpzaam en staat steeds met de glimlach voor je klaar. In het hotel ligt alles er kraaknet bij.

• Beoordeeld op: 30 juni 2021

Top hotel met alles erop en eraan op een super locatie!
    • Deluxe King Kamer met Uitzicht op de Skyline

Er was vooraf niks vermeldt over een borg die bij aankomst betaald diende te worden. Opzich geen ramp maar beter als het duidelijker was aangegeven.

Top hotel met alles wat je maar nodig hebt voor een ontspannen verblijf! Goed eten, heerlijk zwembad, een goede gym en perfect centraal gelegen met de metro voor de deur! Erg aardige mensen voor wie niks teveel is. Kimpo koreaans restaurant in het hotel echt een aanrader!!

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 30 april 2024