2. Hotelbeoordelingen VAE
  3. Hotelbeoordelingen: Dubai Emiraat
  4. Hotelbeoordelingen Dubai
  5. Beoordelingen van DAMAC Maison Aykon City Dubai

Beoordelingen over DAMAC Maison Aykon City Dubai 4 sterren

DAMAC - AYKON City, 395 Sheikh Zayed Rd - Dubai, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#35 van de 717 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

Prima
    • Studio met Uitzicht op de Gracht

Tevreden

• Beoordeeld op: 9 april 2024

Mooi hotel voor een goede prijs.
    • Studio met Uitzicht op de Stad

Zeer veel wind bij het zwembad, doordat het zwembad zo hoog is waarbij het tocht veel tussen de gebouwen. Ik liep de heletijd met een kippenvel terwijl het 27 graden was. Ik had ook geboekt voor een kamer met een bad, maar die kreeg ik niet. Ze bleven maar zeggen dat de omschrijvingen ‘douche met een bad’ en ‘badkamer met een bad’ niet aangeven dat we een bad zouden hebben. Daar moest volgens hun ‘bathtub’ staan.

Mijn kamer op de 50ste etage en een hele mooie zwembad.

• Beoordeeld op: 2 april 2024

Geweldige vakantie op een fijne locatie
    • Studio met Uitzicht op de Stad

Het schoonmaken gebeurt niet grondig. Ook was niet al het persoonlijk bij de balie deskundig.

De locatie was ver weg van de drukte maar alle top bezienswaardigheden zaten gemiddeld binnen een half uur rijden. Ook is het ontbijt, zelfs voor 10 dagen, afwisselend genoeg.

• Beoordeeld op: 8 maart 2024

Een schoon hotel met de aardigste mensen die ik ooit heb ontmoet binnen een hotel!
    • Studio met Uitzicht op de Stad

Heel respectvol naar mensen toe. Altijd snel bereikbaar. Met dank aan de housekeepers: mika , anil , tey and more! Ze hebben mij elke dag een schone en veilige gevoel gegeven en stonden altijd voor mij klaar. Ik raad dit hotel zeker aan voor iedereen die eens een keer naar Dubai willen gaan: locatie is top, binnen 7 min ben je met de auto in de Downtown.

• Beoordeeld op: 13 februari 2024

Heel erg leuk
    • Studio met Uitzicht op de Stad

Het was een hele leuke verblijf en aziz was een hele leuke werknemer

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Uitstekend
    • Studio met Panoramisch Uitzicht

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Staan altijd voor je klaar voor bv tips en bestellen van taxi’s. De namen van de jongens die ik ken zijn Ahmad en Arbaz, zij waren top! Maar de rest ook zeer vriendelijk. Erg mooie uitzicht over downtown!

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

Voldoende
    • Studio met Uitzicht op de Stad

Nachtelijk lawaai. De hele nacht werd er gewerkt aan de omliggende hotels waardoor we bijna niet hebben geslapen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2024

Verblijf in Dubai was (weer) prima maar we zullen volgende keer voor een ander hotel kiezen

Zie hierboven

Kamer was op zich prima. Badkamer echter veel te klein, je kon er je ko.. niet draaien en badkamer stond ook telkens na het douchen onder water. Is bij de bouw niet goed op gelet bij de aanleg van de inloopdouche. Dagelijks onderhoud van kamer en douche was redelijk al werd meerdere malen koffie en douchegel en dat soort dingen niet aangevuld. In het gigantisch grote hotel met zeer veel kamers bleek maar een restaurant te zijn en dat was een Turks restaurant. De enige dingen uit de westerse keuken waren zo’n beetje een hamburger en een caesar’s salad. Alles toch een beetje mager voor een viersterren hotel. Vreemd dat we in het restaurant alleen contant konden afrekenen; de rekening aftekenen en bij uitchecken betalen kon niet en onze bankpassen en creditcards, die het daarvoor en daarna overal prima deden, werkten in het restaurant niet. Ontbijt was overigens redelijk al waren alle gerechten die warm horen te zijn meer lauw dan warm. Personeel over het algemeen prima op wat uitzonderingen na. Bij dat laatste doel ik dan op wat mensen die op overdreven, haast slaafse wijze vriendelijk zijn maar dat dan ophoudt als je niet na twee dagen een zeer positieve review over hen op de hotelsite schrijft.

• Beoordeeld op: 19 februari 2024

• Beoordeeld op: 17 januari 2024