2. Hotelbeoordelingen VAE

Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Dubai Al Jadaf 4 sterren

Al Jadaf, Bur Dubai, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#346 van de 717 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 26 april 2024

Goed, maar uitzicht vanaf dakterras teleurstellend
    • King Room (Inclusive of complimentary shuttle service to Dubai Mall & La Mer Beach)

Het uitzicht vanaf het dakterras is niet zoals geadverteerd wordt. Er is een gebouw voor geplaatst , dus geen goed uitzicht op de skyline.

Prijs

• Beoordeeld op: 1 april 2024

Routebeschrijving naar het hotel. Ik had de locatie over genomen van booking.com en we kwamen zo ongeveer in de woestijn uit. We zaten aan de verkeerde kant van de snelweg. Gelukkig vonden we een scooter rijder die voor ons uit naar het Hotel reed, ongeveer 5 km verder aan de andere kant van de snelweg.

Net hotel, personeel super behulpzaam, hielpen ons met de taxi app, dicht bij de Mall en Burj Khalifa.

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

Prima hotel voor die prijs

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam .

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Heerlijke bedden. Goede lokatie.
    • Twin Room (Inclusive of complimentary shuttle service to Dubai Mall & La Mer Beach)

De connectie met het internet was er soms niet. De verbinding met de router was er wel, maar geen internet.

Lokatie en de bedden.

• Beoordeeld op: 17 februari 2024

Wij waren best tevreden. Prijs kwaliteit zeer goed.

Afwisseling qua ontbijt en avondmaal

Goede bedden, metro vlakbij. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Een prima hotel!

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel was erg goed. Mooie uitstraling, goede kamers en voortreffelijk ontbijt. Echt top!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

• Family Connecting Rooms (Inclusive of complimentary shuttle service to Dubai Mall & La Mer Beach)

Niets veel tegen Meschien een iets te kleine zwembad

De dubbele kamer en de service en bediening was top en de lekker koekjes die je elk dag krijgt bij de balie Heel gevarieerd ontbijt de koffie die je bestelde brachten ze aan tafel

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Er wordt teveel eten verspild tijdens het ontbijt. Tip: wie teveel schept en niet op krijgt zou moeten betalen voor het eten dat wordt verspild! Earth provides enough to satisfy every man's needs, but not every man's greed!!

Het personeel doet enorm zijn best

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Schoon

• Beoordeeld op: 28 juni 2023

Geweldig

Alles is schoon en netjes. Het eten is erg goed.

• Beoordeeld op: 6 november 2022

Zeer aangename 6 dagen achter de rug, we hebben gezien wat we gepland hadden en hebben genoten van ons verblijf! Zeker e
    • King Room with Sofa Bed (Inclusive of complimentary shuttle service to Dubai Mall & La Mer Beach)

Jammer dat de kamers niet verlucht konden worden, een balkon kon wel handig geweest zijn of ramen die je op een kiertje kan zetten..

vriendelijkheid van het personeel; van balie tot portier. Restaurantpersoneel, kok, .. supervriendelijk en behulpzaam team! Ligging alles was snel bereikbaar, in een mum van tijd stond de taxi al aan het hotel. Zeer doenbaar met kids!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2022

Rustgevend, aardig personeel en een heerlijk bed!

Beddengoed daar zaten wat vlekken op, die mochten wel vervangen worden.

Het personeel was fantastisch, net zoals de schoonmakers. Bedden waren top, dit is de reden waarom ik ben teruggekeerd naar dit hotel. Ligging is top, rustige buurt, tussen het vliegveld en downtown dubai in

• Beoordeeld op: 13 maart 2022

Matrassen waren te zacht en de foto's op Booking.com van de kamers kwamen niet overeen.

Personeel was vriendelijk en het ontbijt was prima.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 24 februari 2022

Weinig voorzieningen in de directe omgeving, maar binnen een paar metro minuten ben je in het oude centrum

Service van alle medewerkers! Hotel uitstekende locatie en top bereikbaarheid via de Metro

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 12 januari 2022

Te duur voor wat je krijgt. Locatie zit in een wijk wat nog volgebouwd moet worden.

De housecleaning die elke ochtend rond 07.30 met stofzuigen begon en meerdere malen aan je deur klopte om de kamer op te ruimen. Ook waren ze luidruchtig op de gang.

De bedden.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 27 december 2021

super schoon en comfortable

niets

alles

• Beoordeeld op: 25 oktober 2021

Locatie en grote van de kamer. En een goed ontbijt.

Te druk bij de lobby

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

Perfect

Kamer, zwembad, personeel, ontbijt, locatie

• Beoordeeld op: 20 april 2024

Heerlijk verblijf

Dat het zwembad al om 16:00 dicht ging tijdens de Ramadan. Maar goed wij Nederlanders passen ons wel aan voor een ander cultuur

Top, locatie iets verder van het centrum maar prima te doen met metro. AANRADER!

• Beoordeeld op: 18 januari 2024

Om te slapen , geen probleem, voor de rest was het niet veel bijzonders.

Te weinig tafels voor het aantal gasten die moest ontbijten. Dus als je een programma had die dag kon je zomaar te lang moeten wachten tot er een tafel vrij was.

Redelijk uitgebreid. Het avond eten ,was indien je er gebruik van wou maken zeer beneden peil!! GEEN aanrader!

• Beoordeeld op: 8 september 2023

Het is een aanrader voor gezin en alleengaanden toplocatie

Dat de zwembad zo snel dicht ging om 22:00

De Hygiene en de behulpzaamheid van de staff en de locatie was ook ideaal

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Top hotel!

Geweldig hotel. Perfecte locatie, mooi kamer, comfortabel bed, heerlijk ontbijt, relaxt zwembad met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

Alles was netjes en de service was super

• Beoordeeld op: 1 januari 2023

Veel te duur voor wat het is

Het raam kan niet open, ver van centrum Dubai, 90 min tot aan Jumeirah. Direct na boeking (binnen het uur) opgemerkt dat we de foute Double Tree hadden gereserveerd. Een bericht terug gekregen dat we toch op deze moesten komen. Ik heb zelfs 100 euro aangeboden om toch te mogen annuleren, gezien geen kamers meer in de andere Double Tree, maar hier werd op gereageerd dat ik vast verheugd zou zijn te horen dat ik mijn huisdier kon meebrengen (waar ik totaal niet in geïnteresseerd ben en helemaal niet naar gevraagd heb). Het zwembad heeft ook te weinig plaats. Lakens vertoonden vieze vlekken.

vlak bij metro, personeel doet zijn best. Er was twee keer iets niet in orde, maar dit werd snel verholpen.