2. Hotelbeoordelingen VAE

#216 van de 710 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

Geweldig!
    • Executive Studio

Volgens mij hadden ze te veel water bij de shampoo gedaan. Het schuimde totaal niet in mijn haar.

Locatie was erg fijn met kinderen. Ze hebben veel op het strand gespeeld. Ook was het fijn dat we een winkelcentrum meteen tegenover hadden.

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen);

Meerdere keren geen handdoeken bij het strand/zwembad

Zwembad en lazy river en het ontbijt

• Beoordeeld op: 31 maart 2024

Mooi hotel met super uitgebreid ontbijt
    • Deluxe

De liften waren wat lastig te bedienen en bij een grote groep liep het daar soms vast. Veel mensen deden aan 'handdoekje leggen' bij het zwembad

Het ontbijt was fantastisch! Ook het zwembad is erg mooi. De mensen waren allemaal super aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Wij zijn 4x geweest in 2 jaar .nu aan het twijfelen voor een 5x..wifi en thema avonden worden minder
    • Deluxe

Avond eten--veel het zelfde--Italiaanse avond een flop--geen italiaanse gerechten-kazen en italiaanse muziek --alle andere avonden alleen Arabische muziek

Ontbijt goed--Zwembad goed---Avond eten matig

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

Uitstekende plek om Dubai te ervaren.
    • Deluxe

Enige (kleine) minpuntje, weinig liften als je boven een bepaalde verdieping moet zijn. In ons geval was de kamer op de 16e, waar slechts 2 liften heen gaan dus af en toe erg lang wachten.

Super personeel, goed eten, goede locatie.

• Beoordeeld op: 22 januari 2024

• Deluxe Studio

Kamers wat gedateerd

Strand en beachclub

• Beoordeeld op: 17 januari 2024

Heerlijk verblijf gehad
    • Deluxe

Ontbijt was goed, genoeg keuze maar het brood is oud en niet vanuit eigen bakkerij. Bedden zijn hard met veel spiralen, geen goede kwaliteit. Airco had één stand in blazen wat alleen had was en dus erg veel geluid maakt. andere optie was dus uitzetten

Vriendelijk personeel Erg mooi zwembad Loop afstand van Mall en het nieuwe West Beach

• Beoordeeld op: 22 november 2023

Geweldig echt een aanrader:)
    • Superior

Iets langere openingstijden van de bar etc. iets meer gelegenheid tot borrelen in de avond!

Personeel was heel vriendelijk en zeer gedienstig! Ontbijt, tjeee teveel om op te noemen!

• Beoordeeld op: 22 november 2023

Gastvrijheid!
    • Superior

'S avonds laat weinig te doen.

Gastvrijheid, service, strand/ zwembad

• Beoordeeld op: 16 november 2023

• Deluxe

De wifi was een grote tegenvaller, zelfs op de kamer en na hulp van hun IT mensen

De locatie, faciliteiten, vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 15 november 2023

Top service hotel en personeel

Drukke verkeersweg

Top service vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 november 2023

• Deluxe

hadden helaas geen uitzicht met kamer. dat was niet duidelijk. bedden ietwat hard en dekbed met wat dons klonten. de standaard is erg hoog in dubai, deze zou ik als gemiddeld inzetten. zwembad en bedden wel wat ouder, maar in een ander land zou dit niet opvallen. ontbijt prima, erg uitgebreid, goede koffie, alles kon gemaakt worden. broodjes alleen niet veel smaak. keten is engels, dus wel veel engelsen.

zwembad mooie ligging, net hotel, wel iets ouder, maar niet overal te merken . nette kamers. personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 16 september 2023

• Deluxe

De drankprijzen zijn krankzinnig hoog. Een cola voor €7,50 is absurd.

Locatie, eten, zwembad, personeel, alles!

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

• Deluxe

De bedden en kussen pasten niet goed bij mij. Beddengoed voelt nat aan terwijl dit niet zo is. En de kussens zijn te hoog voor mij.

De vriendelijke personeel en het ontbijt waren top.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Fantastisch, ik kom hier zeker terug.
    • Superior

Een snellere (andere) weg via het hotel naar het zwembad/strand. Nu moet je door het terras lopen.

Het zwembad was fantastisch. De kamer was uitstekend en het ontbijt was elke ochtend weer top met ruime keuze aan verse producten.

• Beoordeeld op: 6 juni 2023

op en top
    • Executive Studio

moeilijk weg met een rolstoel 🦽 want je kan niet zelfstandig het hotel uit lopend alleen taxi wel

Luxe zwembad ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

het was erg aangenaam op na het ontvangst en het uitchecken dat was echt uitermate slecht.
    • Deluxe

de front Office medewerkers mogen echt wel even wat training krijgen wat betreft service+hospitality. Wat een blunder voor dit hotel, voor een 5 sterren hotel is het wel echt onder de maat en mogen ze echt wel wat meer uitleg geven over faciliteiten, uitcheck tijd, vriendelijkheid en oplossingsgericht denken. We kwamen in de nacht aan en het was een heel koud ontvangst waarschijnlijk was de medewerker erg moe, en we moesten betalen voor onze verblijf, alleen de kaarten deden het niet, hij kwam ook niet echt met oplossingen of bood niet echt hulp aan. uiteindelijk was het wel gelukt met de betaling door dat ik met de bank had gebeld. Bij het uitchecken was er ook nog een probleem want wat bleek dus dat we te laat waren, terwijl ons niet eens de tijd is gezegd van het uitchecken, alleen de datum. Voor een 5 sterren hotel verwacht je meer.. maar dit heeft mij ook even wakker geschud voor de volgende keer bij het boeken van hotels dat ik veel waakzamer moet zijn, uiteindelijk komt het van beide kanten en heb ik dit nooit meegemaakt in mijn bezoeken aan hotels en dat zijn er heel wat, en ook veel landen bezocht maar dit heb ik nooit meegemaakt.

restaurant personeel is geweldig! warm onthaal altijd van ze en het etenis voortreffelijk! zwembad en strand zijn heel relaxed je moet eventjes lopen 5 minuten maar dan heb je wat. kamer was netjes lekkere douche en bad.

• Beoordeeld op: 8 mei 2023

• Deluxe

Prachtige uitzicht, lekker ontbijt en vriendelijke personeel. Mijn complimenten voor Yaseen van de housekeeping en alle andere medewerkers.

• Beoordeeld op: 20 maart 2023

heerlijk hotel nu 2x geweest en we komen zeker terug
    • Premium

niet van toepassing

zwembad en het eten

• Beoordeeld op: 17 maart 2023

leuke restaurants in de omgeving, schoon

kamer

Ik vond de kamer en badkamer klein, je kon niet met 2 personen in de badkamer. De bedden waren goed. Mooi zwembad waar je vanuit het hotel met een golfkar naar toegebracht kon worden door vriendelijk personeel. Veel te harde muziek op het strand en veel te hoge prijzen bij het strandrestaurant. Heel goed ontbijt, zeer uitgebreid en weer bijzonder vriendelijk personeel. Bij de ingang van het hotel staan mensen die helpen aan een taxi, daar is 1 man bij die je voortdurend in een privetaxi voor een veel te hoge prijs wil zetten. ( 3 x zo duur als een normale taxi. ) Buiten het hotel is een prachtige boulevard, waar 's avonds veel te doen is en er prachtig uitziet.

• Beoordeeld op: 15 maart 2023

Super verblijf in een mooi hotel
    • Deluxe Studio

Het personeel was zeer attent, zowel bij de entree, lobby, het ontbijt en het zwembad.

• Beoordeeld op: 6 maart 2023

super !
    • Superior Studio

Fantastisch ontbijt, mooie kamers, goed gelegen aan de Nakheel Mall, leuk zwembad

• Beoordeeld op: 4 maart 2023

super!! Dubai is top
    • Premium Studio

de kamer was een klein porhok met een douche waar van de douche kop naast de douche ruimte zat dus ze hadden de regendouche maar schuin de douche in gericht! met vies douche gordijn heel goedkoop! met kleine kamer bedoel ik echt mini schatting 4 bij 4 meter dat is incl douche , keuken en wc.

zwembad ,locatie en restaurants hotel echt aanrader!

• Beoordeeld op: 3 maart 2023

Een prima hotel met super goed ontbijt en het uitzicht bij het zwembad was fantastisch met geweldig personeel.

niks

De ligging van het zwembad en strand. Daarnaast een goede beachclub.