2. Hotelbeoordelingen VAE
  3. Hotelbeoordelingen: Dubai Emiraat
  4. Hotelbeoordelingen Dubai
  5. Beoordelingen van Element Al Mina, Dubai Jumeirah

Beoordelingen over Element Al Mina, Dubai Jumeirah

Sheikh Rashid Road & 37th Street, Bur Dubai, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#174 van de 717 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Fijne verblijven
    • Studio met 2 Eenpersoonsbedden en Uitzicht op de Stad - Gratis Vervoer naar Dubai Mall/Burj Khalifa en Luchthavenshuttle naar Internationale Luchthaven van Dubai

Hard muziek in de avond

De ruimte

• Beoordeeld op: 10 april 2023

fantastisch
    • Studio met 1 Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad - Gratis Vervoer naar Dubai Mall/Burj Khalifa en Luchthavenshuttle naar Internationale Luchthaven van Dubai

super aardige werknemers, goede kamers en een prachtige zwembad

• Beoordeeld op: 6 april 2024

1,0
    Bedwantsen

Bedwantsen in mijn bed. Ik heb nog littekens overgehouden. Jammer. Geen binnen zwembad en het hotel niet afgelegen.

Personeel bij het ontbijt. Voor de rest vond ik het jammer dat het zwembad koud was, het ontbijt altijd het zelfde is en mijn bed niet altijd goed werd opgeschoond.

• Beoordeeld op: 18 maart 2022

Fijn verblijf met een gezin
    • Suite met 1 Slaapkamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad - Gratis Vervoer naar Dubai Mall/Burj Khalifa en Luchthavenshuttle naar Internationale Luchthaven van Dubai

Wij kwamen pas savonds laat aan, inchecken duurde lang. eenmaal op de kamer bleek het sofa bed niet opgemaakt en was er ook geen beddengoed aanwezig. we hebben meerdere malen moeten bellen voor beddengoed terwijl de kinderen echt op waren. ook waren er niet genoeg handdoeken. best een domper na zo’n lange reis.

Ruime moderne kamer, goed ontbijt, gratis shuttlebus en zwembad.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 26 februari 2022

Komen beloftes niet na

Kamer voor 4 personen geboekt “double room” stond er op booking.com we kregen 1 kamer met 2 bedden, gebeld en gezegd dat we een dubbele kamer geboekt hebben. Nee.. double room is met 2 bedden zei de receptie. Gevraagd om 2 extra bedden maar dit kon niet want deze kamer is voor Max 3 personen? hoe dan? we hebben voor 4 personen geboekt. Ze gaven booking.com de schuld. Er stond dat we een bad zouden krijgen dit was er niet volgens de receptie in het hotel. de foto’s zeiden anders. Zwembad was helemaal vol en amper bedjes voor beide hotels. Ontbijt was niet te doen alles was contant op en meerdere boze mensen elke ochtend die aan het klagen waren, erg jammer! Shampoo en andere douch producten worden niet bijgevuld. De hele kamer zit onder het stof en vieze vlekken op de kastjes.

Niet aan te raden!

• Beoordeeld op: 17 januari 2022

Voldoende

Harde muziek tot laat in de nacht, ontbijt was niet veel en vaak al snel niet meer volledig beschikbaar.

Ruime, schone kamer

Verbleven in januari 2022