2. Hotelbeoordelingen VAE

#30 van de 717 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Top
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Heel mooi en goed verzorgd

• Beoordeeld op: 7 april 2024

Comfortabel hotel, goede basis voor sight seeing
    • Deluxe King Room with Creek view

Bedden waren harder dan wij gewend zijn.

Goede uitvalsbasis voor het verkennen van highlights van Dubai in Deira, Bur Dubai en downtown Dubai. Het meeste doe je per taxi maar je kunt eventueel van de oude stad ook naar het hotel teruglopen (ca 20-30 minuten). Leuk zwembad op de rooftop met prachtig uitzicht en het ontbijt was zeer goed en uitgebreid met heel aardige bediening.

• Beoordeeld op: 26 januari 2024

Geweldig!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Locatie, vriendelijke hotel medewerkers! Top roofterras

• Beoordeeld op: 5 december 2023

Een top verblijf voor 3 nachten Bangkok. Zou er zo weer verblijven.
    • Deluxe met toegang tot de lounge - volpension en meer

Service, locatie, hygiëne en het eten

• Beoordeeld op: 28 november 2023

Uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Een mooi, schoon en goed gelegen hotel voorzien van alle gemakken. Voortreffelijk ontbijt. Prijs kwaliteit voor Dubai begrippen goed. Zeer vriendelijk en kundig personeel vooral Raouf , Hala Azeem . Valet parking van je huurauto is uitstekend geregeld. Ze doen er alles aan om het verblijf naar je zin te maken. In de vroege ochtend op onze vertrekdag kregen we een ontbijt mee wat voor ons klaar stond. Uitstekend!! Echte aanrader dit hotel.

• Beoordeeld op: 21 mei 2023

Fijn hotel
    • Golden Kamer met Balkon aan de Dubai Creek

Niks.

Vriendelijkheid van het personeel, grote kamer met prachtig uitzicht, heerlijk bed en groot ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 25 maart 2023

• Golden Kamer met Balkon aan de Dubai Creek

Het weer

vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2022

leuk hotel
    • Deluxe Kamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Uitgebreid ontbijt buffet, super aardig professionele personeel, leuke inrichting

• Beoordeeld op: 12 november 2022

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

prachtige kamer en badkamer, ontzettend aardig en behulpzaam personeel. Het ontbijt is top, enorm veel keuze.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2022

Goed hotel, héél proper en zéér vriendelijk personeel!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Geen parasols aan het zwembad. Geen alcohol in het restaurant. De beperkte kaart wanneer je half pension bent.

Het personeel achter de lobby was héél vriendelijk. In het bijzonder "Honey", die zéér behulpzaam was, maar elk ander personeelslid achter de lobby hielp ons ook steeds waar mogelijk! In het restaurant werden we ook steeds met open armen ontvangen! Supervriendelijk en behulpzaam. Het eten was er steeds lekker en verzorgd en de porties waren meer dan groot genoeg :-) Wij hadden halfpension geboekt en daar vond ik het een beetje jammer dat men maar een beperkte kaart kreeg om 's avonds te dineren. Als je daar 7 dagen verblijft wil je wel eens van de gewone kaart mogen eten toch. Ook jammer dat het hotel alcoholvrij is! Bij een Italiaans diner hoort toch minstens een wijntje! Het ontbijt was héél gewoontjes. Naar Europese normen zelfs TE gewoontjes! Elke dag hetzelfde, maar misschien is dit in Dubai zo, want het was onze eerste maal in Dubai. De verse omelet die je elke dag kunt laten klaarmaken is dan terug wel héél lekker! Voor de koffie moest je dan terug wel soms redelijk lang wachten tegen dat men u opgemerkt had. Het hotel en de kamer lag er steeds KRAAKNET bij! Chapeau aan iedereen die zich daar zo voor inzet! De locatie van het hotel is zeker en vast in orde als je het oude gedeelte van Dubai wilt verkennen, maar als je naar het meer flamboyante gedeelte verlangt moet je echt wel aan de andere kant van Dubai reserveren. Hier zit je op 5 minuutjes stappen van de bootjes die u naar de overkant varen. Naar het héél mooie stadje "Al Seef" of iets verder naar de "Old Souk" Waar ze u constant lastig vallen, tot vervelends toe! Ofwel vaar je naar "The Gold & Spice Souks" aan dezelfde kant van het water als het hotel, maar dat kun je enkel van aan de overkant boeken. De bootjes steken dus steeds over en varen niet gewoon verder aan dezelfde kant. Ga zéker en vast eens gaan dineren in "DOORS" aan de overkant in Al Seef. SUPERLEKKER!!!!!

• Beoordeeld op: 18 april 2022

Persoonlijk was ik een beetje teleurgesteld, hotel lijkt wat op zijn retour.
    • Deluxe King Room with Creek view

Er wordt geen alcohol geschonken, dit wordt nergens aangekondigd.

De ruime kamers, het ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2022

Een aanrader
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De kamers waren heeeeel ruim en proper. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2022

Was fantastisch , echt een top locatie, zeker voor herhaling vatbaar !
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Koffie, Thee machine bij het ontbijt moest na elk gebruik gereset worden, duurde dus lang voordat je koffie of thee kon drinken/ gebruiken.

Waanzinnige uitzicht vanaf mijn kamer

• Beoordeeld op: 24 maart 2022

Al bij al een goed hotel voor een weekje Dubai
    • Deluxe King Room with Creek view

Je moet niet naar dit hotel gaan om aan het zwembad te liggen, want het zwembad zelf is vrij klein en er zijn weinig tot geen schaduwplekken waar je even van de zon kan ontsnappen.

Het personeel was supervriendelijk en de locatie zelf was goed (op 15 min wandelen van de Metro). We hebben een nieuwe kamer gekregen omdat onze kamer naast de fitness lag, die iets teveel lawaai maakte.

• Beoordeeld op: 20 maart 2022

super en professioneel

vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 19 maart 2022

Prima keuze. Uitstekende prijs/prestatie verhouding.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Schenk helaas (nog) geen alcohol, maar is niet onoverkomelijk.

Goeie mix van luxe en comfort! Aan de Creek weg van de extreme drukte. Fijne kamer, lekker zwembad en (kleine maar prima) fitness-ruimte.

• Beoordeeld op: 19 maart 2022

• Deluxe King Room with Creek view

Naast het hotel was een moskee, wat soms voor extra geluid zorgde (maar dit viel wel goed mee). De metro is een kwartiertje stappen en voor de souks ben je ook zo'n 20 minuten onderweg.

Het personeel was enorm vriendelijk. De kamer was netjes en groot en had een prachtig uitzicht op de Creek. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Op het dak bij het zwembad heb je een goed uitzicht op de skyline van Dubai. De watertaxi naar Al Seef was op loopafstand.

• Beoordeeld op: 12 maart 2022

ontspannend luxe verblijf
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

geen shuttle (van en naar AirPort) service, geen taxi service. jammer dat er geen ruimte in hotel was voor gebed (op 1e verdieping ofzo), nu moest ik in de kamer bidden.

luxe kamer, netjes, ruim. hotel mooi chique ingericht met trap en bloemen. mooi uitzicht op de zee, ook vanuit de kamer. er werd feedback gevraagd door de medewerkers. taxi had onze tas niet uit de kofferbak gehaald (wel onze koffers). hotel gebeld en die heeft heel snel en netjes gehandeld, binnen een uur hadden we onze tas terug.

• Beoordeeld op: 7 maart 2022

Heel ontspannend en voelde net aan als thuiskomen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gastvrijheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 7 maart 2022

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Personeel is heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 6 maart 2022

prijs kwaliteit goed hotel,jammer van klein zwembad en dat er geen alcohol geschonken wordt
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

klein zwembad geen bar in het hotel geen alcoholische dranken te verkrijgen

vriendelijk personeel propere kamers

• Beoordeeld op: 5 maart 2022

Uitstekend hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi hotel met prachtige ruime kamers. vriendelijk personeel en erg gastvrij. Metrostation op 10 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 28 februari 2022

Fantastisch!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was vaak te druk als je rond 10:00 arriveerde, terwijl deze tot 10:30 duurde. Hier zullen toch andere creatieve oplossingen voor bedacht moeten worden, om dit beter te reguleren. Het vragen van positieve reviews van verschillende personeelsleden (ontbijt en bediening) komt erg opdringerig over.

Het personeel is fantastisch. Wat een lieve mensen. Bij aankomst werden wij verwelkomd door Cathy. Wat is dit een lief mooi mens, die hospitality letterlijk in haar DNA heeft staan. De manier waarop wij uitleg kregen, werden ontvangen en ons letterlijk als een prinses en prins voelden samen. Onze dankbaarheid is groot hiervoor. Wij raden dit hotel ook bij iedereen aan.

• Beoordeeld op: 27 februari 2022

super comfortabel en heerlijk ontspannen
    • Deluxe Kamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

geen

Locatie was top! Super aardige personeel en ruime keuze aan ontbijten. Christine de manager heeft ons goed ontvangen en zorgde ervoor dat we niets te kort kwamen. Christine is super aardig.