2. Hotelbeoordelingen VAE

#182 van de 710 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

uitstekend
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

geen strand bij het hotel,

mooi hotel met fantastische kamers

• Beoordeeld op: 19 oktober 2022

Prachtig hotel in nieuwe en rustige omgeving.
    • Kamer met Kingsize Bed, Balkon en Uitzicht op de Skyline

Inchecken van 5 personen duurde heel erg lang terwijl er geen andere gasten aan de balie stonden. De bar sluit iedere avond om 23.00 uur. Geen uitzondering en laatste bestelling wordt zelfs 22.45 opgenomen. Gezellig op de kamer wat drinken kan niet wat de minibar is compleet leeg. Al met al is het een duur verblijf als je alle bijkomende kosten meereken.

Het is een nieuw hotel wat in December 2021 geopend is. In de omgeving is alles nieuw en er werd nog steeds veel woningen gebouwd. Aan de overkant zijn er restaurants en een strand is er ook op loop afstand. De inrichting van het hotel is erg origineel en mooi gedaan. Geen standaard hotel sfeer maar echt een luxe gevoel. Kamers waren goed en 1 persoon had om een upgrade gevraagd en tegen bij betaling werd dat geregeld. Ontbijt kost wel 45,00 pp extra en is flink aan de prijs. Maar het betreft een a la carte restaurant te zijn en wat ze maken is uitstekend. Leuk zwembad met uitzicht en een gezellige bar buiten. Leuke rustige omgeving en Dubai Marina is op loopafstand waar enkele leuke restaurants en dans gelegenheden zijn. Aanrader.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2022

aangenaam verblijf dichtbij het strand van la mer
    • Kamer met Kingsize Bed, Balkon en Uitzicht op Zee

ze waren vooraan de oprit aan het aanleggen waardoor je de hele dag het geluid v drilboren had en ongelofelijk veel stof waardoor we onmogelijk op ons balkon konden zitten.

de ruime kamers, zeer netjes en luxueus ingericht. het heerlijke ontbijt het personeel was supervriendelijk

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

• Kamer met Kingsize Bed, Balkon en Uitzicht op de Skyline

Enige minpunt: dat putje in de douche de hoeveelheid water niet aankon, waardoor 1x alles overliep met water tot aan de kamerdeur. Ook ging 1x het alarm om 3uur 'snachts keihard aan en werd hier verder niet over gecommuniceerd!

Prachtig hotel en zeker het geld waard! We vinden hygiëne heel erg belangrijk en daar voldeed dit hotel zeker aan! 5 sterren is het hotel dus zeker waard. De kamer heeft een prachtig uitzicht op de Burj Khalifa en het strand. In de avond was het fijn om op de ruime balkon te zitten en muziek op de achtergrond maakte het dat er een fijne sfeer hing. De kamer werd 2x op de dag schoongemaakt en de dames deden heel erg hun best. Iedere dag stonden er meer dan genoeg flesjes water klaar incl. theezakjes en koffiecups, welke wij erg lekker vonden qua smaak! Aan schone handdoeken was er zeker geen tekort. Het zwembad is groot en schoon en heeft een mooi uitzicht. De badmeester hield alles goed in de gaten en legde de handdoek klaar op de ligbank als hij zag dat je aankwam.  Verder, was het eten aan de zwembad heerlijk! Tot slot, al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat ik erg fijn vond, is de hoeveelheid vrouwen die er werken, top!!!

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

• Kamer met Kingsize Bed, Balkon en Uitzicht op de Skyline

Hele goede prijs kwaliteitsverhouding en voor mij een ideale locatie

• Beoordeeld op: 19 april 2024

• Executive Suite