2. Hotellrecensioner UAE

8,7

• Recenserades: 20 september 2023

Jättefint hotell
    • Familj med yngre barn
    • Deluxe Room, Guest room, 1 Queen, Garden view - Complimentary Transfer to Dubai Mall / Burj Khalifa & DXB Airport Shuttle Drop Off

Bodde här september 2023

• Recenserades: 9 juni 2022

hotellet var väldigt rent personalen var hjäsamma

vi tyckte om allt

personalen var jättebra

Bodde här juni 2022

• Recenserades: 17 november 2021

8,0
    Bra vistelse. Vi var allt som allt väldigt nöjda
    • Familj med yngre barn
    • Le Royal Club, Executive Lounge Access, Afternoon Tea, Happy Hours and Airport Transfers, 1 King, Le Royal Club - Complimentary Transfer to Dubai Mall / Burj Khalifa & DXB Airport Shuttle Drop Off

På nätet hade vi bokat ett rum, men det var inte exakt det rummet vi fick när vi väl var på plats

Fint hotell. Bra personal, väldigt bra service och trevlig bemötande.

Bodde här november 2021

• Recenserades: 7 januari 2022

6,0
    Ganska bra
    • Par
    • Superior, Guest room, 1 Queen, Pool view, Direct Pool Access - Complimentary Transfer to Dubai Mall / Burj Khalifa & DXB Airport Shuttle Drop Off

Dåligt mottagande i receptionen vid check in. Jag hade av misstag tydligen klickat i fel ruta när jag bokade dagen innan och det gick inte att ändra om jag inte betalade mycket och extra för frukosten. Märkligt då den var gratis när jag läste alla rums alternativ. Blir förvirrad när jag skulle trycka på rätt typ av rum och säng och måste ha missat att det stod ”frukost finnes”. Detta är ett lurigt alternativ som bör tas bort. Bättre det enbart står ”frukost ingår”. Skall blir alla glada och nöjda. När jag sedan kollade in frukost matsalen dagen efter och skulle betala extra backade jag ut. Långt ifrån Covid säkert, trångt, massor av folk överallt som inte tog någon hänsyn. Så vi tog något lätt i lobbyn på ett säkert ställe. Finns alltid någon mening med att det blir fel ibland.

Nyrenoverade rum med sköna sängar. Spanska restaurang var bäst och ladies night, som dom inte informerade om men vi lyckades komma rätt dag.

Bodde här januari 2022

• Recenserades: 1 oktober 2021

1,0
    Mycket dåligt
    • Vistelsen var 1 natt

Vi väktes mitt i natten att ljuset i rummet tändes och släktes hela tiden. Även A/C:n startade och stoppade hela tiden. Efter klagomål så skickades en tekniker för att avhjälpa felet. Han lagade elfelet tillfälligt för att återkomma en timma senare då lamporna återigen började tändas och släckas. Vår värsta natt i Dubai under alla år.

Bodde här oktober 2021

• Recenserades: 12 oktober 2021

• Par

Jättebra fint allt är i ordning

Bodde här oktober 2021

Bodde här februari 2023

• Recenserades: 5 mars 2023

• Recenserades: 18 januari 2023

• Par
    • Le Meridien Club, Executive Lounge Access, Afternoon Tea, Happy Hours, Airport Transfers,1 Queen, Garden view - Complimentary Transfer to Dubai Mall / Burj Khalifa & DXB Airport Shuttle Drop Off

• Recenserades: 23 december 2022

• Recenserades: 24 december 2021

7,0
    Bra
    • Grupp
    • Deluxe Twin Room, 2 Single Beds, Garden view - Complimentary Transfer to Dubai Mall / Burj Khalifa & DXB Airport Shuttle Drop Off

Bodde här december 2021

Gäster har även recenserat dessa boenden: