2. Hotelbeoordelingen VAE
  3. Hotelbeoordelingen: Dubai Emiraat
  4. Hotelbeoordelingen Dubai
  5. Beoordelingen van Rixos The Palm Hotel & Suites - Ultra All Inclusive

Beoordelingen over Rixos The Palm Hotel & Suites - Ultra All Inclusive 5 sterren

The Palm Jumeirah,East Crescent,Plot C40 P.O Box18652, Palm Jumeirah, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#50 van de 710 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 21 januari 2023

Geweldig
    • Senior suite met Uitzicht op Zee

Iets verouderde kamers en wij hadden helaas geen balkon ookal stond dit op de beschrijving. Echter werd ons een kamer aangeboden met balkon maar zelf hebben wij daarvoor bedankt. Niks is dus te gek en nee kennen ze niet.

Super fijn dat ultra all inclusive. Geen goedkope drank machines. Niks was te gek. Eten zeker prima, goeie variatie. Erg handig met een klein kind. Locatie is lekker rustig. Naar de stad is 30 minuten met een taxi of gehuurde auto. Strand is perfect en zwembad is lekker verwarmd. Schoonmaak door Abadul en drankjes verzorgd door de Turkse werknemers in de cocktail bar waren perfect.

• Beoordeeld op: 20 juli 2022

Een verblijf dat voor herhaling vatbaar is.
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

We vonden het jammer dat het kinderzwembad net in onderhoud was tijdens ons verblijf. De glijbanen en dergelijke werkten dus niet. Dit werd wel gecompenseerd door ticketjes naar het aquapark Atlantis. Alsook kunnen de badkamers wel misschien een stevige opknapbeurt gebruiken.

We zijn erg onder de indruk van de vriendelijkheid van het personeel. Ze namen de tijd om alles uit te leggen, een babbeltje te slaan. Ik was ziek geworden tijdens ons verblijf. Ik was enorm verbaasd hoe snel ik in het hotel geholpen werd: er werd een verpleegster en dokter voor me gebeld, deze kwam op de kamer, medicatie werd tot in de kamer geleverd. Super service. Ook in één van de restaurants werden we steeds goed geholpen. Er werd speciaal extra thee met gember gezet voor een goed herstel. Super lieve obers, in het bijzonder gaat onze appreciatie uit naar Raoul van restaurant A la Turca. Alles was er zeer netjes, de kamer werd steeds mooi opgeruimd, bed met rozenblaadjes bedekt. Ook is er leuke kinderanimatie voorzien. Ondanks de hete temperaturen in de periode waarin wij zijn geweest ( juli) staan zij altijd enthousiast klaar. De kinderdisco is zeker een aanrader, zowel voor jong als oud. Wij dansen hier thuis nog steeds op de liedjes wat we daar te horen hebben gekregen :)

• Beoordeeld op: 16 januari 2022

• Premium Kamer met Uitzicht op Zee

beetje verouderd, voor die prijs moet alles echt spik en span, roest in toilet en badkamer etc.

heerlijk strand/zwembaden, niet te druk, genoeg plekken om te relaxen. zeer kindvriendelijk. prachtig zeezicht vanuit kamer. super vriendelijk personeel

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 23 augustus 2021

Een aanrader voor ieder die comfort/ hygiene/ vriendelijkheid en thuis gevoel op vakantie wilt.
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Niets? Locatie was geweldig. Strand was heel erg groot en schoon. Voor ieders wil was er een mogelijkheid om te genieten aan het strand. genoeg parasols/ stoelen/ lig en zit plekken. je werd ook daar volop bediend.

alle personeelsleden ( Ms. Tugce/ Mr. Yasin/ Mr. Abadul en anderen ) waren vriendelijk/ attent/ proffessioneel/ flexibel en betrokken. De manier van benaderen gaf je het gevoel alsof je thuis werd ontvangen. Ontbijt was voortreffelijk? Niets ontbrak en alles was in overvloed. Wat heel erg fijn was dat het personeel het eten opdiende en dat de gasten niet zelf mochten pakken. vanuit hygiene is dit een 'must'. Het was fijn dat er naast andere zwembaden ook een zwembad alleen voor volwasenen was. Het eten was een wereld keuken met voornamelijk Turkse/ ottomaanse invloeden. Ontbijt was heel uitgebreid en voornamelijk Turkse ontbijt. A la carte eten was helemaal top! Er waren diverse restaurants in het hotel waaruit je kon kiezen.

• Beoordeeld op: 22 juli 2021

Amazing !
    • Premium Kamer met Uitzicht op Zee

De privacy op de balkon kan iets beter dmv wat blindering bijvoorbeeld. Je kan heerlijk slapen op het balkon, maar de buren zitten net iets te veel in het zicht.

Heerlijk hotel met allerlei faciliteiten en leuke plekjes om te ontspannen: lounge plekjes, terrasjes, aan het zwembad liggen of lekker aan zee. Verschillende zwembaden en ligplekken. Vriendelijk personeel en topservice. Wij hadden een kamer met zeezicht, dat is echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 17 juli 2021

Super, een heerlijk weekje in de watten gelegd worden\

niks

Zeer behulpzaam personeel. Bij aankomst om 2 uur 's nachts werd een maaltijd geregeld. Constant het gevoel dat je in de watten gelegd wordt. Echt geweldig

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 19 augustus 2021

• Familiesuite met 3 Slaapkamers

• Beoordeeld op: 4 augustus 2021

Top hotel zeker een aanrader
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

• Beoordeeld op: 18 juni 2021