2. Hotelanmeldelser for De Forenede Arabiske Emirater
  3. Hotelanmeldelser for Dubai Emirate
  4. Hotelanmeldelser for Dubai
  5. Anmeldelser af The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort and Waterpark

Anmeldelser af The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort and Waterpark 5 stjerner

Al Sufouh, Jumeirah, Al Sufouh, Dubai, De Forenede Arabiske Emirater

#106 af 710 hoteller i Dubai

8,9

9,2

9,2

8,2

8,1

• Anmeldt: 1. april 2023

"dejlig hotel har været der 4 gange , sødt personale især i lounge"
    • Westin Club Skyline View, 2 Queens with Balcony, Breakfast, Happy Hour, Afternoon Tea, Club Lounge and Jungle Bay Waterpark access

stranden lidt lukket inde af byggeri

dejlig store værelser , lounge , airport transfer

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 1. marts 2022

"Jeg ville komme igen."
    • Deluxe-værelse med 2 queensize-senge, havudsigt og adgang til Jungle Bay Waterpark

1. Stedet har udsigt til Palmen og her ligger en meget stor strandbar, som spiller musik med en helt ekstrem bas som banker dagen lang - særlig slemt fredag og lørdag. 2. På hotellet afholdes hver lørdag brunch for byen. Det betyder at der kommer ca. 450 gæster som drikker igennem, bruger faciliteterne og nyder den lokale DJ. Lørdag er en god dag til udflugter :-)

Det var luksuriøst, rent, godt beliggende og personalet var meget serviceorienteret. Gode pools (opvarmede) og vandland perfekt til mindre børn max. 10-12 år.

Overnattede: februar 2022

• Anmeldt: 25. oktober 2021

6,0
    Nogenlunde

Meget stort sted med larm fra både konstant bass, de var igang med renovering og så er der bare mange mennesker. Hotellet var overbooket da vi ankom, så vi fik ikke det værelse vi havde bestilt. De forsøgte og løse det, men med meget dårlig service. Stedet fejler som sådan ikke noget noget, de har alt. Det blot ikke en rolig ferie og det ikke den bedste service man nødvendigvis skal forvente

Overnattede: oktober 2021

• Anmeldt: 18. februar 2022

Enestående
    • Westin Club Skyline View, 1 King with Balcony, Breakfast, Happy Hour, Afternoon Tea, Club Lounge and Jungle Bay Waterpark access

Overnattede: februar 2022

• Anmeldt: 13. oktober 2021

5,0
    Rimeligt
    • Deluxe-værelse med 1 kingsize-seng, havudsigt og adgang til Jungle Bay Waterpark

Overnattede: oktober 2021

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: