3. Hotelbeoordelingen: Balearen

Beoordelingen over Outsite Ibiza 3 sterren

Avenida Punta Arabi, 146, 07840 Es Cana, Spanje

#13 van de 29 hotels in Es Cana

• Beoordeeld op: 6 juni 2024

Prachtig hotel op een toplocatie!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Fijne kamer met alle benodigdheden en beneden een fijne gezamenlijke ruimte!

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 5 juni 2024

Ideaal rustig gelegen verblijf aan het strand
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Prijs-kwaliteit ideaal! Goeie ligging. Heel vriendelijke en vlotte communicatie. Het is gelegen aan het strand. We hebben niets van geluidsoverlast gehad. Heel stil en rustige omgeving. Zeker een aanrader!

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 19 april 2024

Es canar
    • Superior Kamer met Uitzicht op Zee

Soms rioolgeur op de kamer. Airco die constant suizde ondanks dat hij niet opstond. Vooral 's nachts erg storend. Als je laat wou douchen (na 22u) niet mogelijk omdat er amper water uit de kraan kwam. Soms zelfs amper voldoende om je tanden te poetsen.

De locatie vond ik in het laagseizoen top. In het hoogseizoen zou ik hier niet willen zitten, lijkt me dan veel te druk. Parkeerplaats was nu al niet evident. Ideale locatie om het eiland te verkennen. Leuke eetaccomodaties. Mooie accomodatie. Kamer met zeezicht.

• Beoordeeld op: 16 april 2024

• Standaard Kamer met Queensize Bed

In de kamer hing soms een rioollucht, dat was wat minder.

Lekker bed, kamer zoals de foto. Super locatie midden in Es Canar, met leuke tentjes en Cala Nova op loopafstand. Extra handdoeken gekregen toen we daarom vroegen. Hotel heeft geen parkeerplaats maar parkeren was in april goed te doen.

• Beoordeeld op: 15 april 2024

Prima
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er was iets met het slot waardoor iedereen gewoon binnen kon lopen (aangezien er geen receptie is).

Goede locatie. Mooi interieur.

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

Aanrader om te verblijven!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

We verbleven 4 nachten en de handdoeken worden maar 1 keer per week vernieuwd. Dit zou van mij wel beter mogen (na 2-3 dagen nieuwe handdoeken).

Fijne schone kamer, goede douche, goed bed! Ruime badkamer. Ook fijne gezellige common area beneden. Deze kamer had geen balkon (wat duidelijk ook in de beschrijving stond), ik zou de volgende keer de kamer aan de zeekant boeken met balkon.

• Beoordeeld op: 20 januari 2024

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Toilet papier mocht niet worden doorgespoeld, was even wennen.

De fijne en rustige vibe (in de winter). De inrichting van de kamer. Het in- en uitcheck systeem.

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Heel fijn
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het was jammer dat er bij een verblijf van 5 dagen niet schoongemaakt wordt op de kamer. Ibiza is stoffig en na een paar dagen was het toch allemaal niet zo schoon meer. Daarnaast was de gezamenlijke keuken ook niet altijd even hygiënisch en soms wat afgeleefd of gedateerd (al begrijp ik dat het lastig schoon te houden is voor veel mensen)

De kamer was bij aankomt schoon en netjes en hetzelfde als op de foto’s. We waren heel blij met het fijne bed en de makkelijke en vroegere check-in. Daarnaast is de locatie aan het strand, fijn bereikbaar en ligt het centraal op het eiland. Hierbij een kanttekening dat het dorpje in de zomer waarschijnlijk wel overvol en heel toeristisch is. Fijn ook dat er van een gezamenlijke keuken gebruik gemaakt kon worden, daar was alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 25 december 2023

Schoonmaken vd kamer

Contact met de manager

• Beoordeeld op: 23 december 2023

Leuk hotel op een prachtige locatie.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

We hadden voordat we kwamen een kamerwissel en wat bleek we kregen de kamer op de 3e verdieping en op het dak boven onze kamer stond 3 airco motoren die de hele nacht aan het brommen waren zo erg dat je er niet van kon slapen. Gelukkig was er heel vriendelijk personeel die gelijk een andere kamer twee verdiepingen lager voor ons klaar maakte. Maar de avond ervoor was er een ander stel dat er ook over geklaagd had en daar hebben wij mee gewisseld. Dus de 1e nacht was vreselijk maar de nachten erna waren prima.

Het was schoon en fris. Goede bedden. De eerste nacht hadden we het.koud en gevraagd om een extra deken die kregen we direct.

• Beoordeeld op: 2 december 2023

Een prima verblijf. Kleine maar leuke kamers. Schoon en gezellig ingericht als op de foto’s.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vind het wel jammer dat er geen receptie was als aanspreekpunt.

Prima accommodatie als je er alleen wilt slapen. Wij waren er in november dan is er niks in het plaatsje te doen.

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Heerlijk genoten van het eiland en het weer! Met huurauto veel oppad geweest dus prima locatie en accomodatie. Goede bed
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt. Weinig tot niks aanwezig. Dit was niet duidelijk aangegeven. Wel fijn met een koelkastje op de kamer aanwezig en alle faciliteiten om zelf te koken met alle apparatuur aanwezig en een supermarkt dichtbij ware het niet dat dit vanwege het einde seizoen en een storm van afgelopen week allemaal gesloten was.

De openheid en ruimtelijkheid. Prachtig gestyled. Wit en hout. Precies zoals op de foto’s. Fris, netjes en schoon!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

Modern, schoon, makkelijk en simpel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Niet heel duidelijk qua gebruik keuken, zat er ontbijt bij? Niet gebruikt vanwege onduidelijkheid

Lekker snel, sleutelboxje

• Beoordeeld op: 20 september 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Kleine kamertjes.

De selfservice in de gemeenschappelijke ruimtes. Ontbijt en de was is goed zelf te doen doordat er gefaciliteerd wordt.

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Verblijf was super!!
    • Superior Kamer met Uitzicht op Zee

Locatie was perfect, strand was dichtbij. Restaurants en supermarkten dicht in de buurt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Fijn verblijf in modern hotel met hippe eigentijdse uitstraling
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Zou wel wat vaker schone handdoeken willen hebben. Je kon er overigens wel om vragen.

Frisse inrichting. Fijne WiFi. Mogelijkheid om levensmiddelen in koelkast te bewaren en om zelf te koken (wat we overigens niet hebben gedaan;))

• Beoordeeld op: 13 juli 2023

Prima verblijf voor een paar dagen. Ook niet al te duur voor Ibiza
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er wordt niet schoongemaakt als je er maar een paar dagen verblijft.

Locatie

• Beoordeeld op: 3 juli 2023

top locatie op een top plek
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

het was wat gehorig als je ‘buren’ in nacht thuis kwamen hoorde je dit heel goed.

schoon, modern ingericht. bedden lagen top. airco op de kamer. van alle gemakken voorzien. locatie is top.

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

Het was een heerlijk verblijf !
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De badlakens zouden vaker verschoond mogen worden. 1x p week is wat weinig met het warme weer en vaak douchen. Verder geen tegenvallers.

Personeel was vriendelijk. Schoonmakers spraken geen engels maar er was een locatiemanager die goed Engels sprak. Locatie was ideaal voor ons. Een gezellige omgeving die niet te druk was. Verder was het allemaal schoon en verzorgd. We hadden eerst een hele kleine kamer maar dat werd netjes opgelost en kregen een grotere kamer. De meeste komen voor een week of 8 dagen en wij waren er 12 dagen en dan is wat ruimte wel erg fijn.

• Beoordeeld op: 7 april 2023

aangenaam om te co worken, goede uitvalsbasis, maar locatie was weinig te beleven
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

kamer was ok maar toch eerder aan de kleiner kant.

de kamer was proper en mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 7 april 2023

Een fijne reis om tot rust te komen, te genieten van het eiland en ondertussen te werken wanneer nod
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Weinig activiteit en mensen om mee te netwerken. De kussens waren niet fijn om op te slapen

Schone kamers en mooie ruimtes. Inchecken was makkelijk.

• Beoordeeld op: 6 april 2023

helaas beetje teleurgesteld omdat we niet tot rust zijn gekomen.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

het was niet heel erg schoon en de weg was compleet open gebroken. uitslapen was er daarom ook niet bij want de werkers starten vroeg in de morgen.

sfeer was met de andere gasten prettig

• Beoordeeld op: 5 april 2023

Was overigens verder goed ! Zal er zeker nog een keer terug komen.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De manier van het inchecken. Er was niemand om bij in te checken of die je dus ontvangt. Je hoort een e-mail te ontvangen met daarin de informatie over je kamer en het verkrijgen van je pas. Bij aankomst hadden wij niks ontvangen, dus dat was lastig. uiteindelijk goed gekomen, maar als je dit op tijd door communiceert, maakt dat alles wat makkelijker.

leuke plek en mooie kamers voor de prijs

• Beoordeeld op: 6 januari 2023

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Airco deed het bij ons niet... Best warm in de nacht

Het personeel en hoe schoon de kamer elke dag weer was! Super fijn!