2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Jl. Saraswati, Kalibukbuk - Lovina, 80361 Lovina, Indonesië

#6 van de 43 B&B's en herbergen in Lovina

• Beoordeeld op: 25 mei 2024

• Huis met 2 Slaapkamers

Wij waren de enige gasten De 1e ochtend waren wij al op padvoor het ontbijt Geen probleem, je hebt een eigen koelkast met alle benodigdheden voor het ontbijt In de keuken kun je dus je eigen ontbijt klaar maken Het vers gesneden fruit wordt in de koelkast gezet Prima bedden, grote badkamer en goede airco

• Beoordeeld op: 28 maart 2024

Klein paradijsje
    • Bungalow met 1 Slaapkamer

Lieve en zorgzame mensen. Je voelt je helemaal thuis. Je komt helemaal tot rust.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

• Huis met 2 Slaapkamers

Strand is niet de moeite, er wonen wat vissers, en klein strandje naar rechts met veel vuil.

Prachtig stukje paradijs, zeer vriendelijke gastvrouw, je komt er niets tekort.

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

Fijne en schone bungalow voor een gezin met heerlijk ontbijt

Niet van toepassing

Saraswati is een heerlijk plekje. Klein maar o zo fijn! Samen met onze 3 kinderen hadden we een 2-kamer bungalow. Helemaal perfect. Een kleine veranda met een heerlijk uitzicht over de tuin en het zwembad. Huisje en omgeving zeer schoon! Een klein keukentje met koelkast waarin drankjes staan. Het ontbijt (met eigen versgebakken brood!!) is heerlijk. De vriendelijke staff en eigenaren maken dit plekje helemaal af. Op een kleine 5 minuten lopen van het strand en verschillende restaurantjes. De kapitein die ons werd aangeraden door de eigenaren om de dolfijnen te bekijken was vol respect naar de dieren toe. Heel rustig en vriendelijk. Aanrader. Ook de chauffeur die ons was aangeraden door de eigenaren en ons naar de volgende locatie bracht was heel fijn en reed veilig.

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

Oase van rust en een met de natuur
    • Huis met 2 Slaapkamers

Het is basic en prachtig! Wil je luxe en levendigheid dan kun je beter elders boeken.

Prachtige tuin met charmant huisje en een keukenhuisje dat je deelt met een andere villa. De ruimte, rust en de privacy is top! Het zwembad heerlijk. De host is natuur/ en milieubewust (insecten horen er bij, ook in je leef gedeelte) en super behulpzaam. We hebben met Bli Putu een fantastische boottocht gemaakt en dolfijnen gezien (en met ze gezwommen) en gesnorkeld. Aanrader, kun je via de host boeken. Op loopafstand zijn diverse leuke eetgelegenheden. In de ochtend kun je zelf een ontbijt maken met allerlei zelfgemaakte heerlijke spullen.

• Beoordeeld op: 17 januari 2023

Heerlijk
    • Huis met 2 Slaapkamers

Heerlijke plek, fijn huisje! Lekker zwembad

• Beoordeeld op: 23 december 2022

erg mooi
    • Bungalow met 1 Slaapkamer

klein beetje problemen met de WiFi. maar mensen waren heel behulpzaam. en werd iets aangedaan

heel fijne rustige netjes lokatie. mooie fijne schone kamer. met fijn zwembad. en prachtige rustige tuin. fijn ontbijt wat voor bereid word voor je sochtens