2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Jl. Kesari II No. 3B, 80228 Sanur, Indonesië

#15 van de 142 vakantiewoningen in Sanur

• Beoordeeld op: 18 april 2024

• Grand Deluxe Villa met 1 Slaapkamer en Eigen Zwembad

Scooter gehuurd want afstand naar de zee is toch ruim 20 lopen.

Compleet ingerichte villa. Ontbijt wordt in je villa klaargemaakt. Heerlijk zwembad en jacouzi. Super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 februari 2024

Villa was prima, maar we moesten telkens een taxi bestellen omdat het te ver van het centrum en stra

De locatie

Ontbijt was goed maar simpel en in verhouding prijzig.

• Beoordeeld op: 8 mei 2023

Fijn appartement op prachtig terrein, heerlijk privé, te gek zwembad en terras etc.

X

Fijn appartement op prachtig terrein, heerlijk privé, te gek zwembad en terras. Alles wat je nodig hebt voor een heerlijk verblijf op balie. Lekker relaxt en met de gezellige drukte en stranden vlakbij. Echt een aanrader als je in Sanur wilt boeken.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2022

• Grand Deluxe Villa met 1 Slaapkamer en Eigen Zwembad

Zeer mooie villa, echt zoals op de foto's! Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Goed gelegen. Perfecte combinatie voor rustig genieten in je villa met privé zwembad en buiten heb je tal van lekkere restaurants.

• Beoordeeld op: 21 juli 2022

Mooie accommodatie met een prima ligging.
    • Deluxe Villa met 3 Slaapkamers en Privézwembad

De ruimte rondom het zwembad is beperkt, 2 ligbedden en een bank in de schaduw. Weinig verlichting bij het zwembad waardoor het zwembad in de avond (na 18.00u) niet echt te gebruiken was.

Mooie ruime villa op een bewaakt terrein, niet ver van de hoofdweg met restaurants (10min) en het strand (15min). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, winkeltje op 2 minuten lopen, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 juli 2022

fantastisch
    • Grand Deluxe Villa met 1 Slaapkamer en Eigen Zwembad

een verzorgende terras en zwembad. een grote woonkamer en keuken. in het algemeen was het een mooi en proper villa.

• Beoordeeld op: 11 december 2023

1,0
    Ontevredenheid en teleurstelling
    • Deluxe Villa met 2 Slaapkamers met Eigen Zwembad

Ons recente verblijf bij Zen Villa's in Sanur via Booking.com was verre van aangenaam en voldeed in geen enkel opzicht aan onze verwachtingen. De villa, met name Villa C waarin we verbleven, was verouderd en had ernstige hygiëneproblemen, met een overvloed aan kakkerlakken die zowel in de slaapkamer als de woonkamer aanwezig waren. Deze onhygiënische omstandigheden hebben onze ervaring van ontspanning volledig verstoord. Ondanks herhaalde meldingen bij de receptie over de aanwezigheid van kakkerlakken en het verzoek om adequate oplossingen, ontvingen we geen passende hulp of ondersteuning. Het gebrek aan actie en de ontoereikende reactie van het personeel droegen bij aan onze diepe teleurstelling en gevoel van verwaarlozing als gasten. Het meest ontmoedigende was het gebrek aan ondersteuning van de receptie, die ons simpelweg doorverwees naar Booking.com zonder zelf enige vorm van passende oplossing aan te bieden. We voelden ons niet alleen ongemakkelijk, maar ook buitengesloten en onwelkom als gasten. Ondanks onze wens om eerder te vertrekken vanwege de onaanvaardbare omstandigheden, werd ons verteld dat een annulering geen geldelijke restitutie zou opleveren. Dit versterkte alleen maar onze frustratie en teleurstelling over het gebrek aan klantgerichtheid en tegemoetkoming vanuit Zen Villa's. In het licht van deze onplezierige ervaringen is het onbegrijpelijk dat Zen Villa's een hoge score behoudt. We hopen dat onze klacht serieus wordt genomen en dat er passende maatregelen worden genomen om dit soort ongemakken in de toekomst te voorkomen voor andere gasten.

Iedere ochtend kwam er iemand ontbijt maken. Dat was erg fijn.

• Beoordeeld op: 7 september 2023

• Beoordeeld op: 11 september 2022