3. Hotelbeoordelingen: Piemonte
  4. Hotelbeoordelingen Turijn
Italië Turijn Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Cristallo Torino Beoordelingsscore: 7,9

“De kamer was groot, evenals het bed met redelijk goed matras. Het was lekker stil. De ligging was oké voor het doel van ons bezoek.”

• Liberty Hotel Beoordelingsscore: 9

“Aangename ontvangst. Personeel zorgt dat de wagen gestald wordt. Ruime kamer ingericht met enkele oude meubels. Ruime badkamer. Tijdens ons verblijf ging het brandalarm af. Ik heb geverifieerd: in de gang sloten de branddeuren wat dus bewijst dat het hotel wel degelijk in orde is met zijn veiligheid. In de buurt uitstekend restaurant "La Conca" waar je ook in het Frans kan bediend worden. Da's handig meegenomen.”

• Hotel Victoria & Iside Spa Beoordelingsscore: 8,5

“De lokatie en geweldige spa!”

• Turin Palace Hotel Beoordelingsscore: 9,4

“De inrichting en hygiëne van het hotel, de perfecte ligging, de ontspannen sfeer. Leuke bar, uitgebreid ontbijt. Geen last van buitenlawaai.”

• Le Petit Hotel Beoordelingsscore: 8,1

“Locatie ideaal gelegen: dicht bij station Porta Susa en het Palazzo Reale, Palazzo Madama en Piazza Castello liggen op wandelafstand. Goed ontbijt & goed onderhouden kamer. Na uitchecken kan je je bagage nog bewaren in de bagageruimte.”

• “Het ontbijt is super uitgebreid. Zeer lekker. Je kunt er zitten tot 10.30. Ruime kamers. Kleerkast mag ietsje groter zeker als je er enkele dagen verblijft.”

• Artua'&Solferino Beoordelingsscore: 7,9

“Ontzettend vriendelijke medewerkers, zeer behulpzaam en gastvrij”