3. Hotelbeoordelingen: Veneto

Beoordelingen over Borgo Petrarca

2 Via Roma, 35032 Arquà Petrarca, Italië

#3 van de 13 hotels in Arquà Petrarca

• Beoordeeld op: 6 september 2023

Rust in een met smaak ingerichte Borgo
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het vriendelijk onthaal, de rust en kalmte, volledig nieuw ingericht, mooi zwembad, prachtig uitzicht. Ontbijt in de dorpsbar ook heel leuk.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Prima plek
    • Eenpersoonskamer

Mooie locatie,midden in dorp maar wel rustig

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Erg fijn verblijf in smaakvol appartement
    • Vierpersoonskamer

Eigenlijk was het een compleet plaatje. Alleen bij het (spiraal)bed voelde ik elke draai van mijn man. Maar verder niks op aan te merken.

Zeer leuke locatie, smaakvol ingericht, ruim appartement, erg prettige en gastvrije mensen! Toen we een lekke band hadden deed Giulia er alles aan om ons te helpen. Top!

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Er viel ons niks tegen

Prachtige locatie, heel verzorgde kamers, mooi zwembad, ideale uitvalsbasis om colli euganei te verkennen... gezellig dorp met leuke restaurantjes ! Top gastvrouw

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt was goed, maar wel eentonig als je er een weekje verblijft en maar 2 keuzemogelijkheden hebt. Geen kritiek maar mss eens her te bekijken.

De B&B is prachtig. Rustige ligging met een mooi uitzicht. Vriendelijke ontvangst van Giullia. Zwembad is top! Leuke restaurantjes in de buurt. Val Pomaro is een topper.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

Supermooie locatie om na te genieten na verkenning van prachtige regio (Colli Euganei, Padua, Verona en zelfs Venetië)

Niets.

De kamer met terras bood enorm mooi uitzicht, de mogelijkheid om er een koffietje, drankje, aperitiefje te drinken en zelfs te kopen (automaat) gaven grote vrijheid. Personeel discreet én attent aanwezig. Omgeving ideale uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 28 juli 2022

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

receptie niet altijd aanwezig

centraal

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

Mooie verblijfplaats voor een vakantie in de Colle Eugani.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Airco op de kamer was niet aan de stille kant en kon het in deze superwarme tijden niet helemaal gekoeld krijgen. Wel tot een temperatuur van 25 graden, terwijl het er buiten zeker 36-37 graden was, dus konden we nog mee leven. Je wagen kan je niet aan het huis parkeren, wel op een goedkope dorpsparking in de buurt (5 eur per 24 u). Maar deze zaken mogen je zeker niet belemmeren om je vakantie hier te boeken! Wij zien het zeker zitten om nog eens terug te keren!

Zeer mooie kleinschalige vakantiewoning in één van de mooiste dorpjes van Italië. Nette, ruime kamers. Proper infinity zwembad met ligstoelen en badhanddoek die ter beschikking gesteld worden. Ontbijt wordt verzorgd door een etablissement in het dorp op 3 min wandelen. Je krijgt er fruitsap, een croissant een koffie/cappuccino of thee en een toast met kaas en hesp of een stukje taart.

• Beoordeeld op: 6 juli 2022

Genieten
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Niets. Tip : kamers zonder balkon voorzien van wasrekje voor zwembadgerief. Ondanks grote ruime badkamer gekozen voor gesloten schuifdeurcabine. Hier hadden wij eerder voor inloopdouche gekozen maar dat is smaak natuurlijk.

Super mooie locatie. Netheid, grote ruime kamer. Kwaliteitsmateriaal. Vriendelijke dame bij de ontvangst.

• Beoordeeld op: 26 september 2022

Mooi verblijf maar voor 160 euro per nacht hadden wij meer verwacht.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Voor de prijs die we betaalden waren er voor ons wel erg veel minpuntjes. Alle kamers op de benedenverdieping hebben in feite geen uitzicht. Wij hadden de 4 persoonskamer dus gelukkig wel ruimte maar onze ramen waren aan de straat kant en op souterrain niveau met tralies ervoor, je went eraan maar dat hadden we niet verwacht gezien de foto's. Ook de andere 2 kamers op de begane grond hebben geen uitzicht (zagen we toen de deuren openstonden voor de eindschoonmaak) maar kijken tegen een huis aan dat ongeveer 1 meter van het raam afstaat. Op de 1e verdieping waarschijnlijk veel beter. We hadden een ruime kamer omdat hij voor 4 personen was maar behalve een slaapbank en een piepklein tafeltje geen ruimte om iets neer te leggen of te zetten ( voor de kleding is er een aparte ruimte dus dat is oke). Alleen een waterkoker met wat theezakjes op de kamer. Voor koffie is er beneden een automaat waar je 1 euro moet betalen per plastic kopje, voor 160 euro per nacht verwachten wij toch op zijn minst een eigen koffiezetmachine. Wij verbleven 3 nachten en de kamer werd geen enkele keer geserviced. De airco werkt beperkt het wordt niet kouder dan 25 graden als je geluk hebt. Het ontbijt is in een bar 3 minuten lopen naar beneden en een simpel italiaans ontbijt, voor 160 euro hadden we iets meer verwacht. Wij genoten 2 keer van de buitenruimte tijdens ons verblijf en beide keren waren de eigenaren aanwezig om te zwemmen en/of te kletsen met vrienden.....zoiets verwachten wij niet in een dergelijk hotel, temeer omdat de buitenruimte ook weer niet erg groot is. Nog iets om te bedenken als je boekt: het is echt behoorlijk stijl in het dorp, zo gauw je de accomodatie verlaat is het (stijl) berg op en af.

Bijzonder plezierige ontvangst, goede adviezen voor restaurants (ga vooral naar Ser Petracco) en route naar Padua, we kregen zelfs hun eigen exemplaar van de plattegrond toen dat de laatste bleek te zijn. Bijzonder prettige buitenfaciliteiten met zwembad, ligstoelen en een binnenruimte waar een koelkast stond voor gezamenlijk gebruik en (plastic) borden en bestek voor als je iets wilt eten. Mooi uitzicht vanaf daar. Ruime kamer (4 persoons dus dat mag ook wel). Schoon. Arqua Petrarca is een mooi (toeristisch) dorpje in een bijzondere omgeving.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

Ontbijt was beetje karig

Supervriendelijk staff, prachtig uitzicht, vlakbij padua

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

• Beoordeeld op: 21 juli 2023