2. Hotelanmeldelser for Italien

8,2

8,3

6,1

• Anmeldt: 12. maj 2024

"Virkelig godt sted, hvor vi helt sikkert ville booke igen."
    • Superior Bungalow

Dejligt med pool og afstand fra byen, virkelig roligt sted, som varmt kan anbefales. Bus går lige fra campingplads til metro. Alt var rent og pænt og meget venligt og hjælpsomt personale hele døgnet rundt. Vi havde morgenmad inkluderet, var ok til prisen.

• Anmeldt: 9. maj 2024

7,0
    "Hyggeligt sted, med bus forbindelse lige udenfor som kan kører dig til flere forskellige metro stationer, så man nemt ka"
    • Superior Bungalow

Langt derud med offentlig transport fra lufthavnen

Dejlig stille område, nem forbindelse med bus til metro og videre ind til byen

• Anmeldt: 7. maj 2024

• Superior Bungalow

Der kunne godt være bare en elkedel, havestol med ryglæn.

Pænt rent og god beliggenhed. Gode transportmuligheder, indkøbsmuligheder tæt på.

• Anmeldt: 12. april 2024

• Hytte

Det mobilehome vi boede i var pænt rengjort, Men det har aftjent sin værnepligt for flere år siden.

Der var pænt på pladsen.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 24. marts 2024

7,0
    "Dejlig familievenlig campingplads, med super venlig personale, tæt på togstation og supermarked."
    • Standard-bungalow

Meget lydt i mobilehome, kan nemt hører ens naboer om aftenen..

Skøn placering lidt ude fra Rom, kun 1km fra Togstation , og et stop fra Peterspladsen. Skønt supermarked lige overfor campingpladsen.

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 3. september 2023

7,0
    "Generelt en dejlig campingplads med gode muligheder for at bade, handle ind, spise og komme til og fra med gode transpor"
    • Komfort-bungalow med gratis parkering

Lå i et lidt snusket område, skulle tage offentlig transport til alt. Dog var det nemt og lige til når man fandt ud af det. Morgenmaden var kedelig og deres brød helt tør.

Dejligt mobilehome, skøn med pool, opryddelige og rene faciliteter.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 24. august 2023

• Standard-bungalow

Maden i Restauranten var ikke noget særligt, fik lasagne en aften og det var nærmest kold, havde nok ikke fået varme nok i microovnen. Priserne på restauranten på campingpladsen, var som i centrum af Rom, synes det var lidt højt i forhold til kvaliteten.

Morgenmad var ok

• Anmeldt: 21. august 2023

• Standard-bungalow

Restauranten var ikke så god til prisen

Der var rent og behageligt

• Anmeldt: 16. august 2023

"Fint"
    • Telt

Næsten ingen engelsktalende personale

Beliggenheden

• Anmeldt: 31. juli 2023

Fabelagtigt
    • Deluxe-bungalow

Campingpladsen var utrolig velholdt, personalet var hjælpsomme. De har delt receptionen i 2 dele, hvor den ene del er den "almindelige" med indtjekning og en anden del med information om Rom, salg af busbillet o.lig. Hytten havde aircondition, køleskab og badefaciliteter og som et stort plus en terrasse hvor vi kunne sidde, specielt om aften. Capmingpladsen ligger over for et stort supermarked og bussen holder udenfor. Spørg det flinke personale der står i informationen, de er super dygtige til at tegne og fortælle hvordan du kommer rundt. Der var ikke glas og o.lig i hytten, så det skal man være obs. på.

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 30. juli 2023

• Komfort-bungalow med gratis parkering

Lidt besværligt at komme til Rom, busserne var utilregnelige og ofte overfyldte. Træls at man ikke må bruge pool eller i det hele taget opholde sig på campingområdet efter check ud. Vi havde sent fly. Der står man kan tjekke ud sent, men det var kun 1 time ekstra dvs. kl. 11. Der var mange myrer, der kom ind i vores mobilehome.

Hyggelig stemning på campingpladsen. Aircondition i mobilehome fungerede godt, og der var hvad man skulle bruge. Poolen var rar at have, da det var 35-40 grader. Ok restaurant. Nice med en info-point der har åbent det meste af dagen. Man kan købe togbilletter på pladsen.

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 2. november 2022

"Efterårsferie"
    • Deluxe-bungalow

Vi synes godt der kunne have været en elkedel og krus så man kunne lave kaffe Så er det lidt svært for busserne at komme ind mod byen pga af meget trafik, så Beregn lidt extra tid

Fint mobilhome

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 5. oktober 2022

• Hytte

Jeres hjemmeside lovede poolen åben til midt oktober. Den var lukket, da vi ankom 30. september!!!

Hyggeligt sted.

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 1. august 2022

"Rigtig god plads ikke langt fra Rom centrum."
    • Standard-bungalow

Der kunne godt være et lille køleskab

Dejlig pool med plads til alle. Gode små mobilhomes medaircon. Lækker morgenmadsbuffet - også til glutenfrit.

• Anmeldt: 21. juli 2022

"Overvejende godt, for de relativt få penge vi gav for det 😊"
    • Standard-bungalow

Morgenmaden var rigtig kedelig, og var desværre det samme hele ugen. Så det blev vi noget trætte af efter et par dage. Vi fik ikke gjort rent eller tømt skraldespande i hele de 7 nætter vi var der. Der var rigtig beskidt på vores gulv til sidst, for blade fulgte med ind udefra. Og så var vi alle 4 i familien enige om, at de havde verdens dårligste senge. Det var så hårde, at man ikke kunne nyde en god nats søvn i dem. Og så savnede vi et køleskab i hytten. Når der er 35-40 graders varme, er det ikke til at undvære.

Rigtig sødt personale, som var meget hjælpsomt. Arealerne blev holdt pæne, og aftensmaden i restauranten var billig og god. Også en lækker poolbar, med en stort udvalg af drikkevarer, snacks og lækker mad. Lækkert poolområde, faktisk altid til at få en solseng.

• Anmeldt: 20. juli 2022

• Hytte

Der er ikke noget at klage over!! Vi fik hvad vi forventede til pengene. Havde ting der var i stykker i mobilhome og vi blev straks flyttet til ny.

Har været der 2 gange. Serviceminded og behjælpsomt personale. Lækker beliggenhed , lækker pool hvor der altid er ledige solsenge og fastfood kan købes til frokost, gode pizzaer på restaurant , fantastisk supermarked lige overfor campingplads og nemt at komme til byen med bus og tog. Boede i ældre mobilhome med to soveværelser, to bad/toilet og ok køkken til billig pris. Standard er derfor derefter. Der er bygget nye mobilhomes der så lækre ud. Billigt sted med pool at bo i Rom til en familie.

• Anmeldt: 3. juli 2022

Fabelagtigt
    • Standard-bungalow

Hyggeligt sted hvor man havde fred og ro, samt mulighed for at blive kølet af i poolen nå det blev nødvendigt.

• Anmeldt: 25. juni 2022

"ok"
    • Feriehytte

manglede køleskab en vogn bestod af 2 lejemål … så når de gik i den anden gyngede hele vognen

tæt på alting supermarked på den anden side af vejen

Overnattede: juni 2022

• Anmeldt: 25. maj 2022

"Samlet set et dejligt ophold! En del ting kunne forbedres, men det var stadig et dejligt sted, som vi kunne finde på at"
    • Hytte

Vores bungalow var slidt og absolut ikke som på billederne. Vaskemaskinerne virkede ikke under vores besøg. Campingpladsens restaurant imponerede ikke. Grillene var så beskidte, at vi måtte bruge bakker til at grille i. Der blev røget over alt især ved poolen - det kunne virkelig være godt med en røgfri del her.

Skønt poolområde med kompetent og opmærksom livredder, service var venlig og effektiv (vores vask blev ordnet øjeblikkelig, da den ikke virkede ved ankomst). Let adgang til bus og gratis parkering af egen bil. Vores placering i et hjørne langt væk fra vej og restaurant var relativ fredelig. God plads over alt (besøg lå sidst maj). Hyggelig stemning.

Overnattede: maj 2022

• Anmeldt: 25. september 2021

"udemærket til prisen"
    • Standard-bungalow

der manglede rengøring, når man havde været der en hel uge, uden de havde været og skifte håndklæder og tømme skraldespande kunne det godt blive lidt for klamt.

det var nogle rigtig lækre og nye hytter.

Overnattede: september 2021

• Anmeldt: 15. september 2021

"roma camping endnu en gang"
    • Deluxe-bungalow

Lidt støjende naboer en af aftenerne - men det er jo risikoen sådan et sted.

Fine priser på gode mobile homes, god adgang fra motorvejen og fornuftig afstand til Rom. Både bus og tog fungerer fornuftigt til og fra campingpladsen - Rom. God værdi for pengene. Vi har overnattet 5 nætter tidligere på pladsen og finder at det er en nem måde at have bilen med til Rom på.

Overnattede: september 2021

• Anmeldt: 16. august 2021

"Okay for the price."
    • Feriehytte

Vi boede i et afsidigs hjørne af campingpladsen Der var ikke rent på udearialerne og folk havde en stille kamp om de kun 3 bordbænkeset der var til 20-30 camping hytter Og der var mange af udelamperne der ikke lyste Vores hytte var ikke så ren Morgenmaden er blevet ringe, vi var der for 3 år siden der var den super.

Belækkenheden er super tæt på centrum og der er et stor pool område. Så til prisen vil vi gerne komme igen. Men morgenmaden man får nu kontra den der var da vi var der sidste for 3 år siden er blevet meget meget ringe

Overnattede: august 2021

• Anmeldt: 31. juli 2021

• Deluxe-bungalow

Vi bad om hjælp til at fixe vores aircondition, der larmede men det blev aldrig kigget på. Desværre. Ligesom Booking.com godt kunne have gjort opmærksom på at morgenmaden her under Corona kun består af en croissant og en kop kaffe. Og ikke en buffet som vi kunne se de normalt har.

Der var god plads og vi følte personalet gjorde en indsats for at give os den bedste oplevelse her under Corona.

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 25. juli 2021

"Dejligt tæt på Rom"
    • Hytte

Maden på restauranten var dårlig. Der var indimellem meget larm - men det har vi også oplevet andre steder i Italien - så tænker at det er meget normalt 😃

Det var dejligt med pool ferie - samtidig med at det var storbys ferie. Bus og metro var nemt at finde ud af, når man skulle ind til Rom by

Overnattede: juli 2021

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: