2. Hotelanmeldelser for Italien

2,0
    Meget dårligt
    • Basic-dobbeltværelse
    • 1 overnatning

Det var virkelig ringe i forhold hvad de viser på billederne. Poolen er meget gammel og alt er slidt og under renovering. Værelserne er gammel og slidte og der blev holdt fest hele natten med gæster rendende ned af gangene om natten.

• Anmeldt: 5. august 2023

5,0
    "Lever ikke op til beskrivelse på booking.com"
    • Dobbelt- eller 2-personersværelse

Ifølge beskrivelse på booking.com, var der køleskab på værelset. Receptionen sagde er det var en fejl beskrivelse, altså ingen køleskab på alle værelserne. Vi blev spurgt efter på mail om vi ville have dobbelt seng eller 2 enkelte seng, vi bad om 2 enkelte senge, hvilket vi IKKE fik den første nat, hotellet var flink at flytte os efter første nat til et lidt større værelse. samt et værelse med balkon, da det også var lovet i beskrivelse på det bestilte værelse Der skulle være Wifi på hele hotellet, men det var lige gået i stykker, påstod receptionisten. Der var dog ingen tydelig tegn på at der var monteret Wifi på gangene eller værelserne, og det virkede ikke i den uge vi var på hotellet. Morgenmaden var en blandet oplevelse. Det virkede ikke som der var noget til at fylde efter med, når først morgenmaden var stillet frem. der var IKKE altid meget mad tilbage hvis man kom sidst. Et hotel på 3 etager, hvor at alle brandalarmerne er fjernet, og dørene til trapperne bliver holdt åben med ildslukkere, ikke ret sikkert hotel hvis der går ild i noget. Hotellet er placeret tæt på byens torv og rådhus, med god busforbindelse. Der var dog ingen restauranter tæt på. Via Google maps, fandt vi dog nogle gode spisesteder i fornuftig afstand.

Det var et roligt hotel. Fin pool, som var en del varmere end forventet. Servicemindede personale, dog ikke alle som kunne snakke andre sprog end italiensk.

• Anmeldt: 25. juli 2023

2,0
    "Levede slet ikke op til forventningerne"
    • 3-personersværelse

Der var ikke et særlig stort udvalg af morgenmaden. Wi-fi virkede ikke, aircondition virkede ikke det sidste døgn. Da vi ankom til hotellet og vi kom op på værelset var det ikke redt op. Vandskader på værelset, ingen køleskab og ingen røgalarmer. Det var generelt et ret slidt hotel.

Poolen var okay, den var rigtig varm.

• Anmeldt: 25. juli 2023

1,0
    "Dårligt hotel"
    • 3-personersværelse
    • 1 overnatning

Alting intet WiFi Aircondition virkede ikke og virkelig ulækkert og masser af mygstik morgenmaden var dog ok personalet var virkelig uhøflig udover en af dem værste hotel vi har været op og jeg har været på 100 hoteller og det her var det værste kommer aldrig tilbage igen

intet godt

• Anmeldt: 23. juli 2023

5,0
    Rimeligt
    • Dobbelt- eller 2-personersværelse

Hotellet har meget dårlige faciliteter. Brus virkede ikke, begge badeværelser fungerede ikke normalt. Alt var for gammel. Bygningen trænger renovering.

Svømningpool

• Anmeldt: 5. august 2023

"😉"
    • 4-personersværelse

🤗

Rent. Under renovering på den gode måde. Billigt ifht faciliteterne

• Anmeldt: 15. august 2022

Meget godt
    • På rejse sammen med venner

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 24. juli 2023