2. Hotelanmeldelser for Filippinerne
  3. Hotelanmeldelser for Visayas
  4. Hotelanmeldelser for Boracay
  5. Anmeldelser af Aloha Boracay Hotel

Anmeldelser af Aloha Boracay Hotel Denne klassificering reflekterer hvor overnatningsstedet placerer sig selv i forhold til standarden i branchen ud fra faktorer som prisniveau, faciliteter og services. Klassificeringen er baseret på overnatningsstedets egen evaluering. Brug klassificeringen til at finde det sted du vil bo.

Station II Sunset Road, Malay Aklan, Boracay Island, Philippines, 5608 Boracay, Filippinerne

#107 af 176 hoteller i Boracay

8,8

8,3

7,1

• Anmeldt: 5. april 2024

"Jeg nød min ferie på Aloha Boracay hotel, og boede der for nu fjerde gang, og vender helt sikkertvtilbage dertil."
    • Solorejsende

—-

Dejligt hotel med alt man behøver, og personalet er venlige og altid klar til at hjælpe hvis nødvendigt. Der er en lækker morgenmadsbuffet og vand og kaffe / the på værelset.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 16. februar 2023

"Et dejligt sted at holde ferie."
    • Gruppe
    • 1 overnatning

Når vi sad på ballonen var det er frygtelig larm fra huset overfor, måske fra en kæmpe aircondition, den larm bør fjernes. Ville ønske der var knager til tøj på badeværelset eller knager i værelset.

Fin morgenbuffet, venligt personale, alt var ok .. men ballonen var speciel fordi det var ind mod et hus, men ok, dejligt at sidde udenfor.

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 27. marts 2024

4,0
    "Fin lokation, men direkte farligt for børnefamilier!"
    • Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge

Hotellet er direkte farligt for familier med små børn. Lave vinduer på 3. sal står åbne uden afskærmning. Der er INGEN sikkerhed på deres tagterrasse. Især ved barområdet er der stole ud til kanten, hvor børn nemt ville kunne falde ud over fra 5. sal. For at få adgang til deres pool, skal man op ad en træppe som er virkelig glat, igen ingen sikkerhed.

Lokationen er perfekt. Rengøringspersonalet er utrolig søde.

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 21. november 2023

6,0
    "Alt i alt et okay ophold. Et fint værelse og badeværelse. Generelt var vi en del forstyrret af den larm der var på gange"
    • Deluxe-værelse med balkon

Meget larm på gangene (meget generende under ophold) og udsigt fra altan

Pænt værelse, hjælpsomt personale, god beliggenhed tæt ved stranden, dejligt poolområde.

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 9. marts 2023