2. Hotellrecensioner SVE
  3. Hotellrecensioner SVE
Riksgränsen Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Camp Ripan Gästbetyg: 6

”Bra frukost, bra toa med golvvärme. Lugnt”

• Camp Alta Kiruna Gästbetyg: 10

”Fräscha faciliteter och jättemysigt område som verkligen överträffade våra förväntningar! Basturna som man enbart behöver köpa ved till var ett stort plus för oss! Vi hade med oss bilen och gjorde dagsturer i fjällen, stugan var den ultimata basen för vår resa.”

• Hotell Samegård Gästbetyg: 8

”Trevligt familjärt och enkelt hotell. Prisvärt!!”

• Abisko Hostel Gästbetyg: 6

”Rent o fint bra kök o rum.”

• STF Abisko Turiststation Gästbetyg: 10

”Underbar utsikt med midnattssolen och Torne träsk från rummet. Legendarisk plats! Alla typer av vandring i området. Trevlig och hjälpsam personal. Rummet var bekvämt och sängarna också. Ett plus för bastun och frukostmenyn.”

• Icehotel Gästbetyg: 10

”Vi bodde i ett varmt rum. Besök i själva ishotellet ingick i priset. Fantastiskt att få se all is konst och att få ta en drink i glas av is! En magisk upplevelse! Vi är mycket nöjda!”

• ”Frukosten var över förväntan. Riktig hotellfrukost med allt man kan tänka sig, och att den ingick i priset var fantastiskt.”

• Piilijärvi Camping Gästbetyg: 8

”Helt okej stuga.”

• Reindeer Lodge Gästbetyg: 7

”Frukosten var bra och så mysigt att äta den i ett tält med eld och samisk musik. Saknade äggröra men annars var det bra. Bastun och spa anläggningen var bra. Det var en vedeldad bastu med utsikt över träd. Fina lyxiga produkter fanns att använda vilket var ett plus.”

• Camp Caroli Gästbetyg: 10

”Perfekt ställe på genomresa men kan varmt rekommenderas”