2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Stockholm
Regio Stockholm Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• ProfilHotels Central Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt: roduit heel goed 😋 Personeel: efficiënt en vriendelijk 🙂👍🏻 Locatie: gekozen omwille van de perfecte ligging (voor mij😉) Op enkele minuten gaan centraal station (treinen, metro, verbindingen luchthaven, metro en bussen) Minder dan 10’ (slakkentempo) naar stadhuis en kade met boten naar de eilandjes…”

• 2Home Stockholm South Beoordelingsscore: 1

“Smerigste "hotel" waar we ooit zijn geweest. Ongelofelijk dat Booking.com dit uberhaupt in hun lijst durft aan te prijzen.”

• NOFO Hotel, WorldHotels Crafted Beoordelingsscore: 9

“Het hotel ligt in een fijne buurt met veel restaurants en een metrostation op loopafstand. De bedden waren heerlijk. Wij hadden een kamer aan de achterzijde, wakker worden met vogelgeluiden. Heerlijk rustig. De douche was prima maar de badkamer was aan de kleine kant. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet om de dag mee te beginnen.”

• “De ligging en het ontbijt is top. Vriendelijk personeel”

• Best Western Royal Star Beoordelingsscore: 8

“Zeer plezierige ontvangst”

• Elite Palace Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9

“Nette en ruime kamer, van alle gemakken voorzien,zeer uitgebreid ontbijt Vriendelijk personeel.”

• “Fijn hotel, half uur lopen naar de stad”

• Livington Hotel Beoordelingsscore: 7

“Goede parkeergelegenheid Ruime kamer Goed bed Ontbijt was goed Op loopafstand van metrostation”

• “Personeel deed extra moeite om te zorgen dat we alvast konden inchecken.”

• Hotel Point Beoordelingsscore: 7

“Kleine kamer, net ruim genoeg voor ons. 2 eenpersoonsbedden tegenover elkaar. Fantastische douche (harde straal) Ontbijt was prima, veel lactose vrije producten (pluspunt). Vlakbij metro station. Gezellige buurt met veel restaurantjes waar je lekker kan eten.”