2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions d'hotels de Vèneto
Vèneto Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "El menjar! Les vistes i la netedad"

• Piccolo Vecellio Puntuació: 5

"El personal és molt agradable. Ens van tractar molt bé i ens van recomanar llocs. Ubicació molt bona i tranquil.la."

• Hotel Montepiana Puntuació: 9

"El personal amable i servicial"

• Quinz - Locanda Al Lago Puntuació: 10

"El tracte del personal tant de l'allotjament com de l hotel, l 'entorn és preciós, la tranquilitat, ... Tot ens 'ha agradat"

• "Ubicació, estança, esmorzar, servei"

• Il Lato Azzurro Puntuació: 9

"Personal molt amable. Illa molt tranquil·la per poder descansar després del trui de Venècia. Es poden fer passejades a peu o en bici (gratuïta proporcionada per l'hotel). Berenar molt senzill però de qualitat. Venècia, Murano i Burano molt ben comunicades amb el vaporeto. Pizzeria just davant hotel que duen els mateixos. Pareix ambulant però hi és sempre, barata i bones pizzes. Pots organitzar amb hotel que venguin a cercar-te o dur-te amb furgoneta a l'estació del vaporeto."

• Sole Hotel Verona Puntuació: 8

"La situació: a tocar de la Estació Central de trens i autobusos! La habitació molt àmplia. Bufet d'esmorzar inclòs."

• "El personal molt amable i sempre disposat a ajudar"

• Novo Hotel Rossi Puntuació: 10

"Tracte personal recepció Excel.lent. Habitació molt acollidora i molt neta. Amb tot el necessari."

• "L’amabilitat del personal. Esmorzar petit i basic, pero correcte. Esta a nomes 5’ caminant de l’estacio, on pots agafar el tren per 2,90 anada i tornada a Venecia."