2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Veneto
Veneto Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Ariston Point fra anmeldelser: 4

"Frontdesk og rengørings-personalet var rigtig flinke og hjælpsomme. Der var rent på værelserne. Der var busser kun 100 meter derfra, til både Mestre og Venedig."

• Hotel Caneva Point fra anmeldelser: 10

"Meget centralt! Nemt at låse sig ind og ud. God og hurtig kommunikation over Whats app."

• Hotel Firenze 3 Stelle Superior Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig tæt ved søen og fantastisk udsigt fra hotellet og vores værelse. Restauranter lå tæt ved hotellet til øvrige måltider. Ok udvalg til morgenmaden"

• Maison Venezia | UNA Esperienze Point fra anmeldelser: 8

"Placeret i et stille kvarter, men tæt på centrale dele af Venedig Morgenmaden avr rigtigt god og havde mange valgmuligheder. Værelset var stort og rent med en lille balkon."

• Ausonia Hungaria Wellness & Lifestyle Point fra anmeldelser: 10

"Vidunderligt hotel! Betagende smukt! FANTASTISK personale; ikke mindst den supersøde herre, der både tog imod os og tjekkede os ud igen fem dage senere: Intet var for godt til os! Topkarakterer til ham i særdeleshed, personalet i almindelighed og hotellet i sin helhed. Luksus-oplevelse fra start til slut! Og snyd ikke dig selv for en drink eller et måltid på tagterrassen med udsigt over bugten og Markus-pladsen i baggrunden i solnedgangens skær. Vi valgte fem dage på Lido efter et par dage på hotel i hjertet af Venedig for også at få lidt (luksus)badeferie-stemning med, og det fik vi til fulde, selv om vejret midt i maj stadig var ret ustadigt. God pool med fin størrelse (ser mindre ud på billederne), og god strand med sandbund for enden af vejen; poolen og Adriaterhavet var stadig lidt kølige efter en længere og usædvanlig kold periode, men til at bade i for en dansker (læs: 18-19 grader-agtigt). Og Venedig er stadig kun ti-15 min. væk med vaporetto, når vejret ikke er til badeferie, men sightseeing. God restaurant på hotellet, gode restauranter både til højre og venstre for, og små supermarkeder både i gaden bag hotellet og bagerst i tøjbutikken OVS, som ligger i samme gade som hotellet."

• Hotel Carlton Point fra anmeldelser: 8

"Tæt på banegård og byen"

• Musella Winery & Relais Point fra anmeldelser: 9

"Ro, renlighed og autensiteten."

• Hotel San Zaccaria Point fra anmeldelser: 9

"Der var alt hvad hjertet kan begære"

• Hotel Nuova Mestre Point fra anmeldelser: 7

"Bussen til Venedig holder lige udenfor Hotellet. Behagelig seng. Ro om natten. Store rene håndklæder. Dejligt varmt vand i bruseren. Rent og pænt overalt. Dejligt spisested lige i nærheden. Mulighed for transport med Hotellets egen bil til Banegården for € 10,-"

• Ca' Del Nobile Point fra anmeldelser: 8

"Supercharmerende, lille hotel meget tæt på Markuspladsen. Blev varmt modtaget af supervenlig vært/receptionist, der tog sig tid til at fortælle lidt om opholdet og god rute gennem området. Smukt, romantisk, rent værelse. Rigtig fint til de to overnatninger, vi havde. Billigt er det ikke (et par tusinde pr. nat i en weekend i maj), men det er der intet, der er, i Venedig - så fint til prisen. Der er ingen morgenmad, men den kan man købe i restauranten lige ved siden af (croissant, omelet, vafler - italienerne gør som bekendt ikke meget ud af morgenmaden); de åbner dog først kl. 9. Lille supermarked på vej til Markuspladsen har frisk morgenbrød, men åbner også først kl. 9. Stå dog alligevel tidligt op en morgen og gå en tur til Markuspladsen og ned til gondolerne og nyd morgenlyset og at have byen for sig selv uden turisterne - tag kameraet med, for det er ubeskriveligt smukt!"