3. Hotelbeoordelingen: Veneto
Veneto Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Campanile Venice Mestre Beoordelingsscore: 8

“Goede ligging aan het station. Proper en modern hotelkamers. Personeel behulpzaam en Engelstalig. Goed ontbijt, zelfs bij vroeg vertrek. Dichtbij enkele restaurants.”

• Hotel Garni Rosmari Beoordelingsscore: 9

“Ontvangst”

• Hotel Saccardi & Spa - Adults Only Beoordelingsscore: 8

“De zeer ruime kamer en badkamer, uitgebreide ontbijt en het zeer vriendelijke personeel. Het buitenzwembad met de luxe ligbedden was zalig. Het gratis elektrisch opladen van de auto was heel fijn en luxe.”

• Hotel Leopardi Beoordelingsscore: 9

“Uitgebreid en heerlijk ontbijt.Mooie ruime kamer. 20min lopen van historisch centrum.”

• Hotel Orizzonte Beoordelingsscore: 10

“Onze vlucht was gecanceld helaas daarom kwamen we hier maar het was echt top heel blij dat we hier heen zijn gegaan, zijn erg goed geholpen door het personeel! Als je het Hotel uitloopt zit je zo aan het strand helemaal top dus zeker een aanrader”

• Hotel Vega Beoordelingsscore: 10

“Goed verzorgd ontbijt, accomodaties voldeed geheel aan onze verwachting, super hotel.”

• Hotel Palladio Beoordelingsscore: 7

“Verouderd maar ok”

• Hotel Terme Helvetia Beoordelingsscore: 7

“Wellness”

• hu Venezia Camping in Town Beoordelingsscore: 9

“De bungalows zijn echt goed en praktisch, inclusief een mini koelkast. Eten en drinken ook goed in het restaurant. Shuttlebus service echt heel handig voor 5,- pp heb je een retour. Zwembad ook heerlijk.”

• Hotel Casagrande Beoordelingsscore: 8

“Uitzicht op de bergen, zeer vriendelijk personeel, echt lokale omgeving en lokaal hotel. Echt Italië!”