2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hotell i Veneto
Veneto Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Sportsman Omtalescore: 9

«Beste Lage direkt am See»

• Garda Family House Omtalescore: 9

«Utsikten fra terrassen var nydelig. Like ved hotellet var det flotte turstier langs vannet med hvilebenker og badeplasser. Kafé med vin og drinker i uteservering like ved. Fine uteplasser på hotellet og tildeles super service fra personalet»

• «Spiste ikke frokost der, var hyggeligere og billigere å spise ute. Beliggenheten var fin i forhold til togstasjonen, men litt langt unna severdighetene. Betjeningen var høflig og imøtekommende, og det var rent og pent over alt.»

• Il Ghebo Omtalescore: 5

«Kort avstand til båtene til Venezia»

• Eco Hotel Ariston Omtalescore: 10

«God service og hyggelige ansatte. Fikk oppgradert rom uten ekstra kostnad da jeg hadde booket feil rom. Fikk endret rom fra første til annen etasje, noe som hadde stor betydning for utsikten til Castello.»

• Piccolo Hotel Omtalescore: 9

«Veldig imøtekommende personale. Alltid villig til å hjelpe dersom noe. Grei frokost med det man trenger.»

• «Hyggelig personale og flotte rom og beliggenhet, service vennlig stab»

• Hotel Da Bruno Omtalescore: 5

«Behjelpelige med spørsmål.»

• Hotel Donà Palace Omtalescore: 9

«Hotellet lå rett bak Dogepalasset, nærmere var det nesten ikke mulig å komme men allikevel stille og rolig. Frokostsalen var fin og maten var god, med greit utvalg av varme og kalde retter. Kjempefint å kunne komme med taxibåt helt inn til hotellet. Den private hagen var luksus! Var 3 voksne og to barn og hadde et bra dobbeltrom og en diger suite.»

• «Vi likte veldig godt frokosten selv om den var enkel men også at vi var såpass nær bussterminalen og sentrum.»