2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner Veneto
Veneto Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Do Ciacole In Relais Gästbetyg: 9

”Jätte mysig gård i lantlig miljö med en enastående restaurang och mysigt pool område. Mycket service inriktad personal”

• Hotel Giberti & Spa Gästbetyg: 10

”Förutom vänlig och trevlig personal utmärkt parkeringarage, mycket viktigt för mig”

• Hotel Malcesine Gästbetyg: 10

”Läget mitt i byn Rum med vacker utsikt”

• Albergo Villa Edera Gästbetyg: 10

”Trevligt familjärt hotell. Tillmötesgående personal!”

• ”Bra boende med pool ett stenkast från flygplatsen. Välstädat och rymligt.”

• a&o Hostel Venezia Mestre Gästbetyg: 10

”Stort och fint rum. Personalen var supertrevlig. Reception 24/7, extra plus. Personalen bokade taxi åt oss till flygplatsen, taxin var där på 2min. Det var aktiviteter ibland på kvällarna, ett band spelade när vi var där. Mycket folk i loungen, både unga och äldre.”

• Hotel Johnson Gästbetyg: 5

”Enkelt hotel med bra läge. Helt ok frukost”

• Hotel Sorriso Gästbetyg: 8

”Rent och enkelt. Bra service kring incheckning utanför receptionstid. Svar direkt på mail innan ankomst. Bra info från front desk hela vistelsen. Plus för balkong som det inte stod något om.”

• Al Cavallino Gästbetyg: 8

”Stort och rymligt rum. Men det bästa var personalen och den gudomliga maten. Utsökt pasta med färsk tonfisk, fisken var också god, men er tiramisu, var den bästa jag någonsin har ätit. Kommer tillbaka en dag.”

• Hotel Antica Fenice Gästbetyg: 10

”Mycket trevlig personal som man alltid kunde fråga om råd. De informerade om vilka busslinjer som man kunde åka med in till Venedig och sålde även biljetter till dem. Lätt att hitta till om man kommer med bil och mycket smidigt att parkera precis utanför.”