2. Hotelanmeldelser for USA

7,3

• Anmeldt: 18. august 2022

Godt
    • Standard Queen-værelse

så godt som ingen garderobe plads. Hotellet er slidt og trænger til renovering. aircondition larmer.

dejlig tagterrasse og dejligt med et opholdsrum i kælderen med bord og stole samt isterninger og kaffe/ the faciliteter. skønt med køleskab på værelset.

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 15. april 2022

7,0
    "På baggrund af ovenstående oplevelse kan jeg ikke give de bedste reviews og synes faktisk at jeg skal have en kompensati"
    • Solorejsende
    • Standard-dobbeltværelse

Koden til indgangsdøren blev ændret så jeg kunne ikke komme ind. Efter at have gået en tur kom jeg tilbage og heldigvis var der en personale ved receptionen der kunne lukke mig ind. Først efterfølgende fik jeg en e-mail at koden var skiftet. Den følgende dag kunne jeg ikke komme ind på mit værelse da koden hertil heller ikke virkede. Jeg måtte gå hele hotellet rundt for at finde hjælp og fandt heldigvis rengøringsdamen som så heller ikke kunne få døren op. Hun tilkaldte et andet personale som fik døren op og skiftet batterierne i låsen. Hotellet havde problemer med wifi og de mente at dette var årsagen og forsikrede mig om at når jeg kom tilbage senere på dagen ville min lås være i orden. Jeg forlod hotellet og kom tilbage om eftermiddagen, men jeg kunne stadig ikke komme ind på mit værelse og wifi var heller ikke kommet tilbage så jeg kunne ikke skrive til receptionen. Der var intet personale at finde på hotellet - på trods af at de tidligere på dagen havde oplyst mig om at de ville være der til kl. 4 pm. Jeg måtte stoppe en ung pige på gaden udenfor hotellet og spørge om jeg kunne låne hendes telefon så jeg kunne ringe til receptionen. Heldigvis ville hun hjælpe og jeg fik ringet til receptionen. De fortalte at koden var blevet ændret og jeg fik oplyst den nye kode. Det var en meget ubehagelig og utryg oplevelse.

beliggenheden er fantastisk

Overnattede: april 2022

• Anmeldt: 25. oktober 2022

1,0
    Meget dårligt
    • Standard Queen-værelse

Som det fremgår af vedhæftede fotos, var alt meget beskidt da vi ankom til værelset. Sengebunden var nogle gamle brædder og hele seng havde ikke været rengjort de sidste år. Beskidt lagen, et stort stykke plast under det ene sengebord. I den ene skuffe lå en gammel kvittering dateret 11/10 2022, altså dagen før vi ankom. Loftet var fuld af skjolder. Alt i alt et ualmindeligt beskidt ringe sted med komplet udtjente senge. Vi havde tre uge mennesker med på turen, de blev klemt ind på det mindste rum vi nogen sinde har set. Rummet var beliggende i gadeplan og med et gulvareal på knap to kvadratmeter. I forbindelse med bookningen var der foto af værelset, det lå tydeligvis oppe i bygningen med stort vindue og god afstand mellem den nederste og den øverste madres, så man kunne vende sig uden, at slå hoved op i den øverste seng. Som det fremgår af fotos fik vi en anden seng hvor man lå med næsen meget tæt på den øverste seng. Rummet var mørk og komplet uegnet som hotel værelse til tre endsige to personer. Ved henvendelse til hotellets mailkontakt, blev lovet et andet værelse men blev holdt hen med snak de næste fire dage. Hotellet har valgt ikke at have nogen reception, så al kontakt foregår på mail, komplet uholdbart. Alt i alt et ualmindeligt ringe beskidt sted med meget små dårlige værelser og komplet uanvendelig Wi-Fi, til gengæld er det dyrt.

At rejse hjem til et rent hjem med en god og komfortable seng.

Overnattede: oktober 2022

• 1 overnatning

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 31. oktober 2022

Meget godt
    • På rejse sammen med venner

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 31. marts 2024