2. Hotelanmeldelser for USA

8,2

7,4

• Anmeldt: 11. marts 2024

7,0
    "Fint sted til et besøg i Orlando"
    • Superior-familielejlighed med 2 soveværelser og udsigt (gratis adgang til vandlandet)

Ikke løbende rengøring, men kun en gang pr 8 dage. Ellers ingenting.

Stor lækker lejlighed med nem adgang til pool og vandland

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 13. februar 2024

Fabelagtigt
    • Familielejlighed med 2 soveværelser og resortudsigt (gratis adgang til vandlandet)

Ingen rengøring eller rede senge

• Anmeldt: 13. februar 2024

• 1 overnatning

At de ikke gør rent eller noget hverdag

Pladsen og det fine værelse

• Anmeldt: 19. april 2023

7,0
    "Super fint sted - hvis man vil i Disney World"

Meget stort kompleks, hvor arealer, der alene skal bruges til at gå til og fra p-hus eller vandland er meget kedelige. Ikke et oplagt valgt, hvis man vil besøge Universal - meget trafikeret i området og på de små veje, man skal bruge for at komme til hotellet

super gode værelser med masser af plads! fint vandland med noget for alle størrelser.

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 28. juni 2022

Godt
    • Lejlighed med 2 soveværelser og udsigt over resortet (gratis adgang til vandlandet)

Hotellet er meget slidt og beskidt især på gangene. Vi skulle ud og købe alt så vi kunne vaske op og gøre rent. (klude, opvaskebørster, opvaskemiddel, vaskepulver, toiletbørste, køkkenrulle etc.) det er småting, men forventeligt at det er i lejligheden til de priser.

Personalet var utrolig venlige og der er et fantastisk vand land.

Overnattede: juni 2022

• Anmeldt: 9. marts 2022

"Virkelig stor lejlighed og lækkert område. Vandrutchebanerne måtte vores 6-årige dreng dog ikke brug"

Det hele

Overnattede: marts 2022

• Anmeldt: 24. februar 2024

6,0
    Nogenlunde

Køkkenet meget mangelfuld. Alt som man normalt på andre hoteller oplever som en del af servicen, skal man betale ekstra for her. Vi kunne ikke få kontakt til personalet medmindre vi stod i kø i 30 minnutter.

Sengen var rar at sove i og lejligheden var dejlig rummelig.

• Anmeldt: 28. januar 2024

Rimeligt

Gangene, elevatoren og værelset var ikke velholdt

Vandlandet var helt perfekt til børnene, dog var det ærgerligt vandet ikke var opvarmet i det lille vandmand

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 24. oktober 2023

"Kan ikke anbefales...."

der var ikke noget der virkelig skilte sig ud.

Vedr størrelsen på værelset, så var det alt for stort. Vi er blot mor og 2 børn, og 2 soveværelser samt 2 badeværelser er unødvendigt, men det var det mindste værelse. Ellers fungerede værelset fint, der var det hele, og det var pænt og rent, men belysningen var ikke god, Måske bare nogen anderledes elpærer. Internettet var også meget dårligt, og det er virkelig ikke ok at det koster ekstra for et opgraderet internet. Det burde være standard, at det bare er i orden. På trods af at værelset var pænt og nyt og rent, så var gangarealerne virkelig slidte og grimme. Derudover lå væres værelse meget isoleret for poolområderne, og det tog 8 min at nå ned til poolene. Alle gangarealerne var meget kompliceret at finde rundt i, og vi for vild flere gange. Sidst men ikke mindst så havde vi via booking.com købt værelse med kig til resortet, og her tænker man at udsigten er ud over poolarealet, men det var det ikke. Vi fik et værelse ud mod en lidt larmende vej, og lidt grønt areal, og det var det de kaldte resortet. På trods af det egentlig var ret billigt, taget betrgtning hvor stort værelset var (118m2), så vil jeg ikke anbefale dette sted.

• Anmeldt: 16. oktober 2023

4,0
    "Selvom omgivelserne var fine, kan jeg ikke anbefale stedet, særligt fordi det er så kompliceret at finde rundt på hotell"

Alt for stort, og meget svært at finde rundt, og lang vej til pool området.

Gode senge.

• Anmeldt: 7. august 2023

5,0
    "Behageligt ophold med uheldige episoder."
    • Superior-lejlighed med 2 soveværelser og udsigt (gratis adgang til vandlandet)

Der var kakkelakker i lejligheden og det tog rengøringen 3 dage at fjerne den. Jeg havde fanget den men fik fornøjelsen af at have den stående på køkkengulvet. Shampoo-beholderne virkede ikke og blev ikke fyldt op i de 12 dage hvor jeg var der. Jeg måtte 7-8 gange bede om en ekstra dyne og dagen efter havde rengøringen fjernet den. Jeg mistede min private sovepude og mine Apple Airpods og det tog mig 5 dage med gentagne gange at have kommunikation til rengøringspersonale, receptionen og sikkerhedsvagten, som til sidst bad mig udfylde en blanket for at eftersøge mine ting, for til sidst at få at vide, at blanketten ikke kunne bruges. Dagen før afrejse måtte jeg selv kontakte Politiet og anmelde mit tab, Og eftersom det ikke blev fundet på hotellet , anmeldte jeg det som stjålet. Jeg måtte hele tiden selv kontakte alle, selvom jeg fik besked om at jeg ville blive kontaktet.

beliggenheden i forhold til seværdigheder. Boede højt, så udsigten var fin.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 15. februar 2023

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 11. juli 2022

Fabelagtigt
    • Lejlighed med 3 soveværelser og 2 badeværelser (gratis adgang til vandlandet)

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 5. oktober 2023

6,0
    Nogenlunde

• Anmeldt: 22. april 2023

Enestående
    • Lejlighed med 3 soveværelser og 2 badeværelser (gratis adgang til vandlandet)

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 17. november 2022