2. Hotellrecensioner Chile
  3. Hotellrecensioner Storstadsområde
  4. Hotellrecensioner Santiago
Chile Santiago Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Casa Aure Gästbetyg: 8,9

”Underbar personal. God frukost. Rekommenderar det här stället. Nära till många museer och parken. Centralt. Restauranger med olika priser ligger i närheten. Vi kommer gärna tillbaka 😊”

• hUB Providencia Gästbetyg: 8,5

”Mycket trevligt område”

• Novapark Gästbetyg: 8,1

”Nära gamlacentrum.”

• Casa Bellavista Hotel Gästbetyg: 8,9

”Jättetrevligt område. Lugnt, men nära till caféer och restauranger.”

• ”Supergod frukost!”

• ”Frukost var fantastisk! och läget var pefekt. Dessutom tycke jag att säkerheten på hotellet var mycket bra, tex att utan hotellets kort kan man inte använda hissen vilket förekommer ej på andra hotell.”

• ”Fräsch, gångavstånd till terminalen.”

• ”Mycket fräscht och fint hotell med toppenbra läge. Mysig gård. Trevlig frukost.”

• ”Vet inte ens vart jag ska börja för att sammanfatta denna dåliga upplevelse. Vi bokade detta hotell för att avsluta våran resa i Chile med lyx, avslappning & bekvämlighet. Detta hotell var allt annat än det. Jag har bott på många bra hotell runt om i världen. Detta är det sämsta hotellet jag bott på i den prisklassen och standarden. Vi valde detta hotell pga att vi skulle spendera sista dagarna i hotellet. Äta frukost, lunch & middag där. Sola & bada. Efter tre veckor av att åka runt i Chile & gå till sevärdheter etc. Jag har väldigt högt tålamod och gillar inte att vara till besvär men den obrydda & outbildade personalen på detta hotell med ingen kompetens & ingen service fick mig att tappa humöret. Det enda bra med hotellet var: Läget, sängen, städningen och generellt rummet. Samt att det fanns mycket solstolar i poolområdet.”

• Hotel Montecarlo Santiago Gästbetyg: 7,9

”Läget är suv. Tyst och mitt i den pulserande härliga delen av Santiago med barer, caféer och gångavstånd till Plaza de Armas med allt där i kring.”

De 30 bästa hotellen i Santiago