3. Hotelbeoordelingen: Toscane
  4. Hotelbeoordelingen Sinalunga
Italië Sinalunga Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “De rust, de gastvrijheid en omgeving. Een ontbijt met zoveel zorg bereid.”

• Tenuta La Fratta Beoordelingsscore: 8,5

“rustige omgeving. origineel, uniek”

• Podere La Capacciola Beoordelingsscore: 9

“zwembad”

• Tenuta La Fratta Beoordelingsscore: 8,5

“Ruime kamer, direct in de natuur, heerlijk ruim en goed onderhouden zwembad. Rustig gebied. Ontbijt is prima. Restaurant in de “straat” is goed.”

• Tenuta La Fratta Beoordelingsscore: 8,5

“De locatie diende als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Daarin was het dus een goede locatie. Op de kamer hoorde je niet veel geluiden van de omgeving dus daarin was het lekker rustig. Daarmee is ook alles gezegd.”

• Podere Zelmira Beoordelingsscore: 9,4

“Heerlijk zwembad, mooi ruim appartement en fantastische hosts!”

• Il Fienile di Jenny Beoordelingsscore: 9,7

“Jenny was een super vriendelijke host. Alles was voorzien in het huisje. De view vanop het terras was prachtig. Het is heel rustig aan het huis.”

• Podere Abbazia b&b Beoordelingsscore: 9,2

“Heerlijke plek in van de rust te genieten en met heerlijke bedden. Bij het zwembad kunnen genieten van prachtige uitzicht. Ontbijt hadden we aangeven dat we glutenvrij brood eten en ze had van alles glutenvrij voor ons geregeld wat een oprechte verrassing voor ons was. Kort om heerlijk hotel en zeker de moeite om langs te komen en zelf te ervaren. Dank voor jullie gastvrijheid.”

• “Schitterende plek van hele lieve mensen Genoten van het ontbijt”

• Piccolo Borgo Gagnoni Beoordelingsscore: 9,2

“Mooi zwembad met voldoende bedden en parasols. Ruime sfeervolle woningen Vriendelijke eigenaren”

De 15 beste hotels in Sinalunga