2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hotell i Piemonte
  4. anmeldelser av hotell i Torino
Italia Torino Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Starhotels Majestic Omtalescore: 8,6

«Beliggenheten. Størrelsen på rommet. Frokosten og restauranten.»

• Hotel Miramonti Omtalescore: 8

«Rent og behjelpelig staff, rask insjekking og utsjekking. Rom med fin utsikt mot by og alpene.»

• Hostel Turin Metro Young Omtalescore: 8,9

«Et nytt konsept. Mitt inne i denne store byen var det helt stille så fort vi lukket gateporten. Innloggingene er elektronisk og gjøres over cellpfone, så ha nok strøm på mobiltelefonen. Stort rom med en utrolig god seg som vi begge sov meget godt i. En god dusj. Lademuligheter for cellpfone og intercomen for oss som kjører motorsykkel. Vi parkerte på gaten rett utenfor og la inn parkering på automaten slik at registreringsnummeret er med uten denne dumme parkeringslappen som blåser av motorsykkelen. Helt perfekt. Et felleskjøkken fantes med et felles uteområde. Sitteplasser ute og inne. For oss fungerte dette aldeles perfekt. Et skår i gleden var at den anbefalte Sardinske restauranten var stengt når vi var der. Heldigvis fantes det andre alternativer etter litt trimming i gatene Frokost ble kjøpt inn på Spar rett nesevis gaten, og kjøkkenet fungerte utmerket. Også ned kaffemaskin»

• Hotel Concord Omtalescore: 8,8

«Rene og fine rom. God service av personalet. God beliggenhet og frokost. Hadde deluxerom med liten, men fin balkong.»

De 30 beste hotellene i Torino

vurdert ut fra 251 266 hotellanmeldelser på Booking.com