2. Hotellrecensioner NED
  3. Hotellrecensioner Noord-Holland
  4. Hotellrecensioner Amsterdam
Nederländerna Amsterdam Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Museumzicht Gästbetyg: 8,3

”Läget är perfekt, nära Rijksmuzeum och van Gogh-museet. Bussen från flygfältet stannar ca 30 meter från hotellet.”

• ClinkNOORD Hostel Gästbetyg: 8

”Jättefint hostel med trevlig personal. Läget var centralt och nära till tågstationen med bara en kort färjeturs avstånd. Det var ganska rent på de allmänna platserna.”

• A-Train Hotel Gästbetyg: 8,5

”Läget.”

• Olympic Hotel Gästbetyg: 8,5

”Bra utsikt över en av Amsterdamskanaler och Olympiastadion. Bra frukost, fanns det man vill ska finnas på en frukost. Nära allmänna kommunikationer, lätt att ta sig från/till flygplatsen. Otroligt hjälpsam personal i receptionen. Välstädat.”

• Pension Homeland Gästbetyg: 8,7

”Vi reste i grupp med vår bokcirkel. Allt var toppen. Toppenläge, fina rum, enastående frukost och inte minst ett fantastiskt bemötande av personalen. En av dem sticker ut. Rose! Alla var trevliga, men Rose gjorde det där lilla extra för att vi skulle trivas och det gjorde vi. Hit återvänder vi gärna igen!”

• XO Hotel Inner Gästbetyg: 7,8

”Bra läge”

• ”Bra parkering”

• Hotel Levell Gästbetyg: 8,2

”Frukosten var bra men det luktade väldigt konstigt i frukostmatsalen nära köket. Kvalmigt och inte fräscht när man skulle äta. Badrummet var jättefräscht.”

• Hotel des Arts Gästbetyg: 8,4

”Bra läge. Fräscht och rent rum. Fick checka in tidigt.”

• ibis Amsterdam Centre Gästbetyg: 7,7

”Centralt, tyst och bra läge till alla typer av kommunikationer i stan. Personalen var underbar och samtliga vi hade att göra med var oerhört service inriktade, glada och trevliga. Samtliga i personalen var lösningsorienterade och behjälpliga även med sådant som låg utanför hotellets domän. Rekommenderar verkligen detta hotell.”

De 30 bästa hotellen i Amsterdam

baserat på 1 277 495 hotellrecensioner på Booking.com