2. Hotellrecensioner Filippinerna
  3. Hotellrecensioner Visayas
  4. Hotellrecensioner Boracay
Filippinerna Boracay Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Jony's Beach Resort Gästbetyg: 9,2

”Tyckte om läget på hotellet speciellt att restaurang delen låg på stranden, det var pricken över i:et. Personalen var hjälpsamma och alltid väldigt trevliga. Vi skulle flyga tidigt på morgonen då kunde vi förbeställa frukosten så vi han äta och komma iväg med vår transport kl07.30. Fanns inga konstigheter alls med det, vi bara förklara vår situation och de tog vår beställning kvällen innan vi åkte. Sängarna var bekväma, bra med toalettartiklar i badrummet samt att det fanns en bringare med "service water" på rummet. Fanns en hängare utanför rummet där vi kunde hänga kläder för tork eller vädring. Tacksam även att de hade dusch innan man kom till rummet för att skölja bort allt sand så man slapp ta in det i rummet. Det var bara synd att vi sov en natt där. Vi spenderade fem övriga nätter på ett annat hotell men spenderade våra stranddagar framför restaurangen. Vi åt och drack där under dagen tills det var dax att bege oss mot vårt hotell.”

• Nigi Nigi Too Beach Resort Gästbetyg: 8,1

”Perfekt läge precis vid stranden. Härlig personal, och uppträdande ett par kvällar i veckan. Väldigt mysigt ställe.”

• ”Läge och det var inte så många turister.”

• Commander Suites de Boracay Gästbetyg: 8,4

”Bra service och god frukost”

• ”Rummet och frukosten pool”

• Aira Boracay Hotel Gästbetyg: 9

”Läge, renlighet,bekvämlighet.”

• Henann Palm Beach Resort Gästbetyg: 8,5

”Det är rent och fint och väl underhållna faciliteter. Bra mat”

• ”Läget. Trevlig personal”

• The Tides Hotel Boracay Gästbetyg: 8,2

”Poolen området var ok. Nära till restauranger och Köping area.”

De 30 bästa hotellen i Boracay