2. Hotelbeoordelingen Filippijnen
  3. Hotelbeoordelingen: Luzon
  4. Hotelbeoordelingen El Nido
Filippijnen El Nido Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Corong Beach Resort Beoordelingsscore: 9,3

“Super hotel op een super plek. We werden fijn ontvangen door lieve mensen. Ze staan voor alles voor je klaar en regelen alles, zelfs toen we om 04:30 vervoer nodig hadden voor naar het vliegveld. We hebben er een heel fijn verblijf gehad, mooie verzorgde en complete kamer met schuin uitzicht op zee en een heerlijk ontbijt. Ik zou het zo weer boeken!”

• Mahogany Resort & Spa Beoordelingsscore: 8,7

“Zeer goede locatie, mooi aan het strand en op loopafstand van het centrum. Leuke gezellig opzet van de huisjes, kleinschalig wat heel prettig is. Lekker uitgebreid ontbijt, lekkere bedden, goede airco, mooie badkamer, vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Relatief klein zwembad met wel (erg) warm water, dus niet echt om af te koelen maar meer even te dobberen.”

• Cabanas de Nacpan Camping Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Avontuurlijk, leuk om in een tent te slapen. Het terrein is heel mooi gebouwd. Alles goed geregeld en heel fijn dat er scooters beschikbaar zijn. Zo heb je de mogelijkheid om de omgeving heel makkelijk te verkennen.”

• Spin Designer Hostel - El Nido Beoordelingsscore: 9

“Spot on hostel in El Nido. Feels more like a hotel than a hostel and I've had the best eat all you can breakfast. Most awesome designed area we're you can hang dry your wet clothes.”

• El Nido Moringa Resort Beoordelingsscore: 8,4

“Prima accomodatie in mooie omgeving het strand is dichtbij waar je ook heerlijk kunt eten.”

• Masayana Beoordelingsscore: 7,8

“De kamer zag er schoon en strak uit, beetje ibiza style.”

De 30 beste hotels in El Nido