2. Hotelbeoordelingen Chili
  3. Hotelbeoordelingen: Araucanía
Araucanía Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Cabañas Monte Verde Beoordelingsscore: 10

“Heel leuk huisje met prachtig uitzicht op meer Villarrica, rustig gelegen en met veel privacy. BBQ en mooie zwembaden (fijne extra warme pool), veel groen (goed verzorgde tuinen) en heel gezellig dat er huisdieren los rondlopen.”

• Selina Plaza Pucón Beoordelingsscore: 6

“Gezellig hostel met goede bedden en accommodatie”

• Hostal Buena Tierra Beoordelingsscore: 10

“Super fijn en hartelijk onthaal. De medewerkers staan klaar voor alle vragen die we hadden. Gratis koffie/thee gedurende de dag. Lekker ontbijt.”

• Motel Los Robles Beoordelingsscore: 8

“Goede locatie, prima bed, breng oordoppen”

• Hotel & Apart Hotel Monte Verde Beoordelingsscore: 7

“Ligging, mooi uitzicht, gemoedelijke sfeer”

• Santa Maria Pucon Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt was fantastisch! Erica maakte elke ochtend een feestje van het ontbijt. Fijne kamer met een heerlijk bed. De omgeving geeft je het gevoel midden in het bos te zitten. Het is 10 min lopen naar het centrum. Ook dichterbij zitten al restaurants en winkels.”

• Lucky's Hostel Beoordelingsscore: 10

“Wat mij betreft één van de beste hostels die ik ben tegengekomen. De hosts begrijpen backpackers - een prettige gezamenlijke ruimte, schone keuken, goed ontbijt, goede prijs, rustige en ruime kamers, enz. Verder is Sebastián gezellig en behulpzaam!”

• Ascenso Kimun Beoordelingsscore: 10

“Het contact met de hostes”

• Entre-Nous Beoordelingsscore: 10

“Prachtige kamers die zeer hygiënisch waren en heel mooi afgewerkt (Europese stijl). Heerlijke rustige omgeving en een heerlijk ontbijt die voor ons klaar stond. De foto’s op de site doen het hotel geen eer aan. In het echt veel mooier!”

• Family Orchard Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 9

“Alles”