2. Hotelbeoordelingen Chili
  3. Hotelbeoordelingen: Aysen
Aysen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Chelenko Lodge Beoordelingsscore: 8

“De uitzicht vanuit onze kamer.”

• Hostal Marianela Beoordelingsscore: 10

“Mooie ruime accommodatie, goed ingericht proper, veilig parkeren mogelijk rustig”

• Hospedaje familiar Domi-luis Beoordelingsscore: 7

“Vriendelijke oudere dame ,spreekt alleen spaans ,groot bed met nieuwe lakens ,heeft begrip voor een late aankomst ,douche met voldoende warm water ,simpel maar voldoende voor een overnachting ,”

• “kleine maar goed ingerichte accommodatie, erg proper goed gelegen”

• El Arrayan Beoordelingsscore: 10

“Super vriendelijke gastheer en gastvrouw en Paolo kan heel goed koken en goede adviezen geven wat er in de buurt te doen is. Wij gingen via grensovergang Paso Roballos naar Argentinië en Paolo hielp ons om salvo conducto in te vullen, anders zouden we grens met auto niet overkomen. Dit kun je online invullen 24 uur van te voren en na 30 minuten heb je akkoord. Dit formulier moet je laten zien want anders wordt je teruggestuurd. Let op er is geen wifi of bereik in de buurt van grens. De weg er naar toe is prachtig, maar die wil je niet nog eens 2 uur terugrijden naar Puerto Guadal. Het eten is voortreffelijk in de avond Uitzicht is prachtig op het meer Heerlijk chalet met fijne bedden en houthaard”

• Casa en Coyhaique Beoordelingsscore: 1

“Niets.”

• Casa Balmaceda Backpackers Beoordelingsscore: 4

“De locatie was goed, vlakbij het centrum en met gratis parkeergelegenheid.”

• Hostería Ensenada Beoordelingsscore: 7

“Fijne eigenaren, super vriendelijk en fijne locatie”

• Huellas y Senderos Hotel Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk plek! Eindelijk een heerlijk douche! Ik raad dit hotel zeker aan!”

• Patagonia Acres Lodge Beoordelingsscore: 10

“Prachtige lodge met geweldig uitzicht. Justin zorgt er daarnaast voor dat je je snel thuis voelt en van alle gemakken bent voorzien. Het eten, zowel ontbijt als diner, is extreem goed en erg leuk opgediend! Beste verblijf voor ons in Zuid-Amerika.”

De 30 beste hotels in: Aysen