2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen: Blekinge
Blekinge Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• First Hotel Statt Beoordelingsscore: 9

“Ruime recent gerenoveerde kamer. Goede bedden. Prima wifi. Vriendelijk personeel. Lobby met hele dag gratis koffie”

• First Hotel Olofström Beoordelingsscore: 8

“rustig hotel (eind februari) en wel volledig en compleet ontbijt. Ruime kamer.”

• Ronneby Havscamping Beoordelingsscore: 9

“De ligging is fantastisch met vrij uitzicht over het water en de mooie natuur. Het verblijf van 1 week in de sneeuw was geweldig. De bungalow is smaakvol ingericht met moderne keuken en badkamer. Je kunt mooi wandelen in de nabije omgeving.”

• Aspan Kurs & Lägergård Beoordelingsscore: 9

“Super aardige beheerder, receptionist! Wij kwamen laat, hij kwam richting ons om alles aan te weizen. Hele leuke gespreken gehad met onze receptionist! Hij was echt behulpzaam. Voor wij aankwamen heeft hij al een stroompunt van 220 volt aangelegd voor onze elektrische BMW. Toen ik aankwam heeft hij nog een 380 volt punt ook aangelegd, dat ik tot de ochtend helemaal vol kon laden. Echt over de top. Wij gingen om 02.00 nog krachtstroom verlengsnoeren te zoeken. Wat een kero. Wij gaan hem nooit vergeten. Bedrijfsauto verzet 2 uur 's nachts om dichter bij de stroompunt te kunnen. Echt aardige kero. Bedankt nog een keer!”

• Hotell Siesta Beoordelingsscore: 8

“Geweldige ligging om Karlskrona te ontdekken. Moderne, nette kamer met lekkere bedden. Goed obtbijt met prachtig uitzicht. Bijgeboekte garage plek vonden wij geld wel waard. Inchecken en sleutel met coded, ideaal.”

• Scandic Karlskrona Beoordelingsscore: 8

“prima hotel”

• Scandic Karlskrona Beoordelingsscore: 6

“Locatie”

• Hotell Conrad Beoordelingsscore: 8

“Ik was helemaal tevreden.”

• First Hotel Statt Beoordelingsscore: 10

“Centrum”