Colli Euganei Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Agriturismo Le Volpi Beoordelingsscore: 8

“Prachtige ligging in de heuvels met een prachtig uitzicht. Het zwembad is hun grootste troef. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook zeer aangenaam dat je wijn en olijfolie kon proeven die daar gemaakt wordt. Ontbijt is goed. Kamers waren zeer proper en netjes en alle faciliteiten die je nodig hebt zijn aanwezig. Een aangenaam verblijf!”

• “Chiara is een uitstekende gastvrouw. Geeft goede tips wat er te doen is en waar de goede restaurants zijn. Mooi en rustig kader om te verblijven.”

• Ca' Emma Teolo Beoordelingsscore: 8

“Ligging bij heuvels met fraaie natuur en vogels”

• agriturismo la scuderia Beoordelingsscore: 9

“De vriendelijke familie”

• Agriturismo Monteortone Beoordelingsscore: 7

“De omgeving en het personeel waren prima, we hadden veel last van muggen”

• Il Feudo Beoordelingsscore: 8

“Sfeervol hotel, tussen de wijngaarden, met zicht op groene heuvels van Colli Eugani. Vriendelijke ontvangst. Je kunt vanuit het hotel lekker wandelen tussen de wijnranken.”

• Villa De' Giacomi Beoordelingsscore: 9

“Hele mooie ruime kamers”

• “Lekker rustig gelegen in mooie omgeving. Fijn ruim huis. We hebben er al met al een heel goed verblijf gehad.”

• Colle Del Barbarossa Beoordelingsscore: 10

“Heel charmante agriturismo in de Colli Euganei. Hele vriendelijke familie die ons uitlag gaf over bezienswaardigheden en restaurants in de omgeving. Prima en ruime kamer. We konden gebruik maken van het keukentje voor thee en het zelf bereiden van eten.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Colli Euganei

gebaseerd op 5.571 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com