2. Opinions d'hotels de Suècia
  3. Opinions d'hotels de Gavleborg
Gavleborg Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "És una casa de camp amb habitacions diferents totes elles, molt coquetones, decorades amb gust exquisit. Molt acollidor i amb tot el necessari per passar estades de més d'una nit. Els propietaris són molt amables i hospitalaris. Ens han explicat l'història de la propietat, i ens han ensenyat tota la propietat. Animals de granja (gallines, béns) que volten lliurement. Esmorzar molt complert amb productes de la granja"

• Kustleden Vandrarhem Puntuació: 9

"Allotjament espaiós en un entorn molt agradable. Els hostes són molt simpàtics, atents i acollidors; ens van explicar les passejades que podíem fer pels voltants amb totes les opcions possibles. Les casetes tenen molta claror i són prou còmodes."

• Orbaden Spa & Resort Puntuació: 10

"El menjar, té moltíssimes opciones veganes, per esmorzar, menjar, i dinar. El lloc preciós on és. La meravellosa gent que treballa al restaurant i al spa. I també als horts. Excelent. Ho recomanaria a tothom. Molt relaxant. El spa és màgic. I el riu. Em vaig sentir molt benvingudi com a persona nobinarie també. Inclusivitat i diversitat. Voldria tornar aviat!"

Els 30 millors hotels de Gavleborg