2. Hotelanmeldelser for Sverige
  3. Hotelanmeldelser for Gavleborg
Gavleborg Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Prästgården Hotell & Bryggeri Point fra anmeldelser: 9

"Meget specielt sted med masser af spændende kunst, brugskunst og en meget hyggelig atmosfære."

• Lokatten Wärdshus Point fra anmeldelser: 8

"Det er et rigtigt fint lille hotel i skønne landlige omgivelser. Der er rent, og personalet er utrolig venlige. Maden var i den høje ende af et rigtigt godt svensk landkøkken."

• Hotel Tre Stockar Point fra anmeldelser: 9

"Der var hvad jeg skulle bruge, fælleskøkkenet var stort, men som alle fællesting kommer det meget an på øvrige gæster hvor rent der var, personalet kan jo ikke gøre rent hver gang en gæst har brugt køkkenet. Under hotellet var der pizzaria som også havde a la Carte muligheder. Fin spisestue. Gode parkeringsforhold."

• First Hotel Statt Point fra anmeldelser: 8

"god morgen mad"

• Elite Grand Hotel Gävle Point fra anmeldelser: 5

"Lækker morgenmadsbuffet med alt man kunne tænke sig. Super flot hotel."

• Stilleben Hotell Point fra anmeldelser: 10

"Hotellet er en perle. Fred, smukke værelser, dejlige omgivelser osv. Dette er vort 4. besøg siden 2018, og jeg håber vi får mulighed for at komme igen - og måske blive lidt længere. Morgenmad og middag er meget fin, det meste er hjemmelavet og økologisk og behandlet med kærlighed af Marieke."

• Grand Hotell Bollnäs Point fra anmeldelser: 5

"Fin og venlig modtagelse af chefen på hotellet. Nydelige og hyggelige værelser. Fin udsigt over torvet"

• Elite Grand Hotel Gävle Point fra anmeldelser: 8

"Virkelig lækker morgenmad At vi blev opgraderet"

• Best Western Hotell Hudik Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenheden er fin og hotellet er hyggeligt. Der er en god stemning. Der er pænt rent og gode senge"

De 30 bedste hoteller i Gavleborg