2. Hotelanmeldelser for Holland
  3. Hotelanmeldelser for Gelderland
Gelderland Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Holiday Inn Express Arnhem, an IHG Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Super fin placering og fin morgenmad. Jeg har laktoseintollerance og de havde både laktosefrit brød, ost, yoghurt og soyamælk. Vi fik en voucher til en stor øl eller drinks de dage vi sprang rengøring på værelset over."

• Hotel et le Cafe de Paris Point fra anmeldelser: 9

"Skøn beliggenhed i centrum af Apeldorn. Nedgang til parkeringskælder ca. 75 m væk og under 50 m til gågaden. Opmærksomhed - hotellet har ikke elevator og der er stejle trapper hvis man bor på 2. sal som vi gjorde. Men hotellet og den store restauration og ikke mindste kæmpe udendørs serverings område - kan absolut anbefales"

• Postillion Amersfoort Veluwemeer Point fra anmeldelser: 10

"Meget god morgenmad, manglede ikke noget. Vi på rundrejse med bil, overnattede kun en nat for at se Amsterdam. Det var super hotel lige ud til en sø, vil komme igen når vejret er lidt varmere.Super Hotel ud til en sø"

• Hotel De Bilderberg Point fra anmeldelser: 7

"Fint hotel med dejlig morgenbuffet og go resturant Træningsmulighedder samt pool"

• Golden Tulip Ampt van Nijkerk Point fra anmeldelser: 8

"At resturanten var åben og der var en bar."

• Hotel Haarhuis Point fra anmeldelser: 10

"Det lå centralt, mulighed for parkering i gården ( hvis man var heldig og dee ikke var for meget personale der holdte der ) Fantastisk personale døgnet rundt ( KÆMPE PLUS )"

• Bastion Hotel Arnhem Point fra anmeldelser: 7

"De var søde og kunne også snakke engelsk i receptionen. Rengøringsdamen kunne derimod ikke ret meget engelsk, men forstod enkelte ord."

• Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenhed"

• Fletcher Hotel Restaurant Veldenbos Point fra anmeldelser: 10

"Så fint hotel til prisen 👍🏽 God og stor værelser"

• Boutique Hotel Elburg met Tapperij Point fra anmeldelser: 10

"Sjoveste hyggelig lille værelse og god seng"

De 30 bedste hoteller i Gelderland