2. Hotelanmeldelser for Storbritannien
  3. Hotelanmeldelser for Gloucestershire
Gloucestershire Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Crown Hotel Cotswold Point fra anmeldelser: 8

"Super betjening, god mad, skøn beliggenhed"

• The George Point fra anmeldelser: 7

"God Beliggenhed, rent og pænt. God seng og fint med kaffe og the på værelset"

• Hatherley Manor Hotel & Spa Point fra anmeldelser: 9

"Ægte engelsk Countryside."

• Central Hotel Gloucester by RoomsBooked Point fra anmeldelser: 8

"God plads i denne suite. Fint med køleskab, ovenikøbet med mælk til den kaffe man kan lave på værelset plus div kiks mv, samt tallekener, bestik glas etc til selv-catering på værelset. Plus en meget fin modtagelse og videre behandling af personalet i receptionen."

• Church Farm House Point fra anmeldelser: 5

"Great location. Very central for visiting the cotswolds villages."

• Tudor Farmhouse Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Atmosfæren var helt unik. Super skønt sted"

• The Greenway Hotel & Spa Point fra anmeldelser: 10

"Vi havde en skønt ophold. Vi blev opgraderet til et større værelse, der var meget smukt og med en stor behagelig seng. Området var fint, og placeringen perfekt tæt på vandrestier og hyggelige byer. Vi nød både vores aftensmad og morgenmad i den hyggelige restaurant. Atmosfæren og stemningen var god uden at være for højtidelig."

• "Morgenmaden var ikke god, den var skuffende når jeg tænker på at hotellet er 3-stjernet. Det blev ikke bedre af at der var et stk. surt personale i morgenmadslokalet Receptionen var OK, der var søde personer."

• "Centralt i byen nemt at komme rundt. Godt personale med en dejlig humor. Meget flot og velholdt lejlighed med masse af plads til at hygge og slappe af i. Man for meget for penge og det er nemt at købe ind eller gå ud af spise."

• Southlands B&B Point fra anmeldelser: 7

"Dejlig beliggenhed"