2. Hotellrecensioner HUN
  3. Hotellrecensioner Hajdu-Bihar
Hajdu-Bihar Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Crystal Gästbetyg: 9

”Fantastiskt läge, nära bad och restauranger.”

• ”Fint och trevligt hotell. Fint stort rum bra sängar.”

• Hotel Aurum Family "A" Gästbetyg: 8

”Läget,mat”

• Inter Hotel Gästbetyg: 8

”Hotellet ligger vid större väg med en del slitna byggnader omkring. Väl inne är hotellet nytt, fräscht och fint. På baksidan finns en grönskande trädgård där man kan sitta, ta ett dopp i bubbelpool eller inta dryck från baren. Rum, badrum och sängen var rent och fräscht. Tv kanaler på flera språk! Frukosten som ingick för oss var bra!”

• ”Köket är utomordentligt bra! Maten är extremt bra. Personalen snäll jätte bra! Standard rum har ingen klima men det finns balkong. Varmt på nätterna p.g.a.detta! Badet i källaren är fint men ingen luft jätte varmt! Sängerna mycket bra! Spa är perfect! Finns där klima liknande men dem fungerar lnte. Säkert mycket svarta smuts finns i dem kan hända därför inte går dem! Ute badet mycket bra med säng o solparaply! Själva pool har lite problem ingångs vid trappor till poolen hålarna är trasiga dem rör på sig! Inte farligt men oroande. Annars jätte finnt själva poolen. Badrummet är bra o rent! Så att totalt sätt hotellet behövs lite reparation hit o dit MEN BRA! Betyget 9 av 10 enligt min åsikt!”

• Hotel Barátság Gästbetyg: 10

”Allt!”

• Hotel Divinus Gästbetyg: 10

”Så lyxigt hotell med alla faciliteter man kan önska sig. Eget spa, gym och restaurang som serverar både à la carte och buffé. Rymliga moderna rum med sköna sängar. Kaffeautomat och tekokare. Vackert inrett. Mycket trevlig personal.”

• Hotel Barátság Gästbetyg: 10

”Vi var nöjda. Rent och fint hotel. Service var god.”

• Belga Boutique Hotel Gästbetyg: 9

”Centralt, prisvärt, god lunch, suverän frukost, omhändertagande personal.”

• Malom Hotel Gästbetyg: 10

”Det är stora rymliga rum. Hotellet är vackert renoverat där man lyckats kombinera moderniteter med en gammaldags och smakful stil. Malom hotel är mitt favorithotell i Debrecen.”

De 20 bästa hotellen i Hajdu-Bihar