2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Hotelbeoordelingen: Kagawa
Kagawa Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Comfort Hotel Takamatsu Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamer, prima ontbijt echt een aanrader”

• MY LODGE Naoshima Beoordelingsscore: 4

“Balkon en locatie”

• “De lokatie was fantastisch en de yurt zelf was zo mooi en prettig om in te zijn. Ik ben enorm blij dat ik op deze plek ben geweest en ik zou willen dat ik langer kon blijven!”

• Onyado Shikishima-kan Beoordelingsscore: 10

“Heerlijke onsen in luxueuze ryokan.”

• Takamatsu Tokyu REI Hotel Beoordelingsscore: 7

“De milieubewustzijn: minder plastic en wegwerpspulletjes! Heel fijn. Extra kussens beschikbaar. Heel handige locatie.”

• sana mane Beoordelingsscore: 9

“Originele glamping met super speciale sauna in midden van de site gelegen aan het strand . Top accomodatie met goed uitgerustte badkamer enelk een aparte eethoek ( in een gebouwtje naast de tent). Mogelijkheid om daar te barbecuen. Naoshima is een pareltje voor contempory art en architecture liefhebbers. Goed gelegen op 800m van ferry terminal. Eiland makkelijk te bezoeken met fiets, shuttle busjes of te voet.”

• Tabist Kotohikisou Beoordelingsscore: 8

“Locatie perfect voor pelgrims. Grote kamers met comfortabel bed. Goed restaurant beneden.”

• Super Hotel Takamatsu Kin en kan Beoordelingsscore: 6

“Praktische locatie vlakbij Kawaramachi Station, maar wel aan de rustige kant van het station. Gratis prima ontbijtbuffet.”

• Hostel JAQ takamatsu Beoordelingsscore: 10

“Geweldig, behulpzaam en lief personeel. Één van kookt als er gasten zijn die dat wilen, dat as heel gezellig en ook lekker De ligging is rima, vlakbij het Ritsurin park, dat absoluut een bezoek waard is. Vrijwilligers leiden je daar rond. En ook van Naoshima eiland goed te bereiken..”

• “Hot spring”

De 30 beste hotels in: Kagawa