2. Hotelbeoordelingen Hongarije
  3. Hotelbeoordelingen: Komarom-Esztergom
Komarom-Esztergom Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Szelim Motel Beoordelingsscore: 7

“Prima plekje voor op doorreis, alhoewel er onduidelijkheid was bij aankomst. Terwijl we uren van tevoren de aankomsttijd hadden doorgegeven was er niemand en was de telefonische bereikbaarheid minimaal. Verder prima kamer, heel fijn dat er koffie en thee was in de gezamenlijke ruimte. En de bedden waren leuk en mooi gemaakt, dat is een erg leuke binnenkomst”

• Hotel Kiss Beoordelingsscore: 8

“prima ontbijt”

• Hotel Adalbert Szent Tamás ház Beoordelingsscore: 9

“Sfeervol, prachtig gelegen. Uitstekend ontbijtbuffet met zelfs glutenvrij brood en amandelmelk.”

• TOP HOTEL Beoordelingsscore: 7

“De ligging ten opzichte van de snelweg”

• Hotel Árpád Beoordelingsscore: 10

“alles was goed”

• Szelim Motel Beoordelingsscore: 10

“Goed”

• Hotel Árpád Beoordelingsscore: 6

“We konden makkelijk inchecken en snel terecht. Personeel was aardig. Aan de receptie kon ze zelfs nederlands spreken”

• Hotel Kiss Beoordelingsscore: 8

“Onze complimenten voor de chef in de keuken. Toen we 's avonds bij het buffet stonden, bleek dat vooral uit vleesgerechten te bestaan. De chef liep toevallig langs, zag onze vertwijfeling, begreep dat we op zoek waren naar iets vegetarisch, en bood meteen aan om een maaltijd met gebakken tofu te bereiden, speciaal voor ons. Binnen tien minuten stond er een voortreffelijk maal op tafel, met groente uit de oven, gebakken tofu en rode rijst. Het was heerlijk, en ongelooflijke service!”

• TOP HOTEL Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk ontvangst. Ruime kamers Dicht bij de autosnelweg”

• Hotel Forras Beoordelingsscore: 8

“Het bed is heel lekker. Zeer goed matras.”

De 10 beste hotels in: Komarom-Esztergom