2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Ligúria
Ligúria Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• La Spezia Holidays 123 Puntuació: 10

"L’habitació té totes les facilitats, és comfortable i està super ben situat. Aprop de l’estació de tren i del bus. També té un super aprop, cafeteries i restaurants. L’amfitrió és super educat, atent i amable. Ens vam sentir com a casa!!!"

• Teresa Rooms & Suites Puntuació: 8

"Molt a prop de la estació, per visitar cinque terre. Et deixen càpsules de cafè i de llet"

• B&B Italian Guest Genova Puntuació: 7

"Economic i ben situat"

• Palazzo Gropallo Rooms Puntuació: 9

"La localització. Aprop de l’estació de trens i del centre. La Marina és encantadora. Em va donar moltíssima informació. Vam estar molt agust."

• "La situació i el bon aprofitament de l’espai. També la rapidesa en respondre els dubtes."

• "Tot fantàstic"

• Travel House Puntuació: 8

"Ubicació propera a l'estació / Aigua, cafès, etc de cortesia / Wifi / Dutxa molt agradable"

• "L hotel està ben situat per conèixer san remo"

• Garibaldi23 Rooms Puntuació: 9

"Habitació gran i molt tranquila. Finestrals amb vistes interiors, només s'escolten els ocells. Molt ben situat, a prop del centre i a 10 minuts de l'estació del tren."

• I Colori di Mag Puntuació: 10

"Tot tipus de facilitats per fer el check in i informació turística per visitar Cinque Terre i voltants. Personal amabilíssim: vam tenir un problema i ens van ajudar desinteressadament. Ideal per visitar Cinque Terre, molt a prop de l'estació. Habitacions àmplies i netes, espai de joc, terrassa, pàrquing gratuït. Restaurants a la zona."

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Ligúria

A partir de 378.030 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com