2. Hotelanmeldelser for Portugal
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Madeira-øen
Madeira-øen Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Vitorina Corte Guesthouse Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden og personalet var helt i top. Rummet var flot og rummeligt. I gåafstand til det meste i centrum. Mulighed for morgenmad."

• Residencial Chafariz /Queimada Point fra anmeldelser: 9

"Det ligger dejligt centralt ved gågaden. Sjovt at sove helt oppe i det øverste værelse 401. Det vil jeg gerne igen Det var hyggeligt og ligesom at få morgenmad på sengen, da den blev serveret lige uden for mit værelse 😁👍"

• Sleep and Go in Santana in Nature B&B Point fra anmeldelser: 8

"Rigtig god morgenmad og restaurent generelt"

• "Det var et dejligt stort værelse. God udsigt udover vinmarker og by. Nem indtjekning selvom vi kom sent og selv skulle lukke os ind. Taxachaufføren var dog lidt i tvivl om vi var det rigtige sted, da der ikke er meget lys og man ikke kan se huset fra vejen. Man skal være godt gående for at gå frem og tilbage til byen, men det er en dejlig tur og det første stykke kan gøres langs vinmarker og brægende får."

• Belle Vue Point fra anmeldelser: 10

"Dejlig stort værelse, fint badeværelse og skøn udsigt fra balkon. Stort fælles køkken med alt hvad man skulle bruge og god plads til at være flere i køkkenet på samme tid. Køleskab og skabe var delt op så man kunne have sin egne ting i fred. Alt i alt meget dejligt ophold."

• Pensao Residencial Vila Teresinha Point fra anmeldelser: 6

"Beliggenheden"

• Villa Amore Accommodation Point fra anmeldelser: 9

"En rigtig dejlig placering med skøn udsigt. Meget fredfyldt område med masser af natur. Godt udgangspunkt for at "opdage" øens mange vandreruter og seværdigheder."

• Pérola Views Inn by Madeira Sun Travel Point fra anmeldelser: 7

"Roligt og god beliggenhed"

• Zarco B&B Bed & Breakfast Point fra anmeldelser: 8

"Pænt, rent og lyst værelse med god plads. God morgenmadsbuffet. Et par minutters gang fra promenaden og kort afstand til park, restauranter og shopping."

• Santana in Nature Bed & Breakfast Point fra anmeldelser: 9

"Velplaceret, hyggeligt, rent og god atmosfære"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Madeira-øen

baseret på 55.046 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com