2. Hotelbeoordelingen Chili
  3. Hotelbeoordelingen: Magallanes
Magallanes Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Cabañas Lago Tyndall Beoordelingsscore: 10

“Prachtig gelegen bij de ingang van het park. Ons huisje was erg schoon en compleet (2 slaapkamers, 2 badkamers, keuken/woonkamer). We hebben via de beheerder een prachtige dagtour geboekt met gids Lucas. Hij heeft ons plekjes laten zien die we nooit zelf zouden hebben gevonden en zelfs een Poema van dichtbij gezien.”

• The Singular Patagonia Hotel Beoordelingsscore: 10

“Een van de mooiste hotels waar ik ooit gelogeerd heb. Locatie is geweldig en uitzicht vanuit kamer subliem. Prachtig zo als ze deze oude fabriek hebben getransformeerd in een 5 sterren hotel. Ontbijt en dinner waren super heerlijk. We hadden inclusief dinner en dat betekend onbeperkt bestellen vanaf de kaart. Personeel, vooral die van het restaurant en bar, zijn super vriendelijk. Heerlijke lounge met schitterend uitzicht over het water.”

• Hotel Altiplanico Puerto Natales Beoordelingsscore: 7

“Na een paar nachten gelogeerd te hebben bij The Singular Patagonia was het even slikken maar het is een leuk hotel met schitterend uitzicht. Hebben er de mooiste sunset ooit gezien! Ontbijt is heerlijk. Dinner was uitzonderlijk goed, de kaasplank is een aanrader.”

• Estancia Dos Elianas Beoordelingsscore: 8

“De locatie was geweldig. Ook het ontbijt was goed verzorgd en wij hebben elke avond het diner gebruikt, er werd zelfs lang gewacht op ons toen we te lang weg bleven met een puma-tracking. Super fijn!”

• Corner Hostel Puerto Natales Beoordelingsscore: 6

“Fijne gemeenschappelijke ruimtes, fijne bedden en goede locatie vlakbij het busstation.”

• Cabañas Vista al Paine Beoordelingsscore: 8

“De locatie van de cabana is super: met nog geen 10 minuten rijden sta je in het National Park. De omgeving is heerlijk rustig en privéjet uitzicht op de bergen en lieve dieren op het terrein. Diana is beschikbaar voor hulp: hartstikke fijn!”

• Ecocamp Patagonia Beoordelingsscore: 10

“Wij verbleven een nacht in een standaard dome. De dome was simpel maar comfortabel en knus. Al het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk en behulpzaam. En wát een mooie locatie. Je kan yoga les mee volgen en tijdens een regenachtige dag hebben ze ook een meditatie les georganiseerd waar je aan deel kon nemen.”

• Lady Florence Dixie Beoordelingsscore: 9

“Ligt centraal in Puerto Natales. konden bagage achterlaten die we tijdens de W-trek niet nodig hadden. Super vriendelijk, prima ontbijt!”

• Hotel Vendaval Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijk personeel die met alles willen helpen. Heel fijn ook dat we onze bagage een paar dagen konden stallen terwijl wij op een hike waren. De kamers zijn ook mooi en ruim en het ontbijt was goed.”

• Hotel Mercurio Beoordelingsscore: 7

“Ligging is ideaal. Vlakbij leuke horeca. Vriendelijk personeel. Ontbijt kan zelfs om 6 u in de ochtend al genuttigd worden.”

De 30 beste hotels in: Magallanes