2. Hotelbeoordelingen Chili
  3. Hotelbeoordelingen: Maule Region
Maule Region Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Heerlijk geslapen op de comfortabele bedden en de mensen waren zeer behulpzaam 😁”

• Achibueno Lodge Beoordelingsscore: 9

“De omgeving is fantastisch. Je hoort alleen de rivier, de vogels en af en toe de geitenhouder die op zijn paard samen met zijn honden de geiten naar de weide begeleidt. En heel af en toe een auto op de weg door de bergen. En dan het fantastische team van Achibueno Lodge. Wat een ongelofelijk lieve mensen. Zo gastvrij en zo erop gericht om ons een fijne vakantie te geven met iedere ochtend een heerlijk ontbijt en als je wilt kun je er ook heerlijk lunchen en dineren. Zulke lieve mensen die ons echt verwend hebben en ons verliefd hebben gemaakt op het deel Chili dat wij mochten zien.”

• Hotel Insigne Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt prima. Bedden ook goed. Prima voor een kort verblijf”

• Ecorefugio Spa Beoordelingsscore: 8

“Het uitzicht, het concept en de hele vormgeving is uniek, echt fantastisch 🤩 De familie was echt zeer gastvrij en gaf heel goede tips”

• Hotel Diego de Almagro Curicó Beoordelingsscore: 9

“Het ontbijt was bijzonder goed en lekker”

• Hotel Capelli Express Beoordelingsscore: 6

“Hotel op de goede locatie uitgezocht. Waren op doorreis. Personeel aardig maar wisten niet hoe het hoort om iemand op zijn gemak te stellen.”

• Hotel Diego de Almagro Curicó Beoordelingsscore: 8

“Heel goed gelegen hotel, makkelijk te vinden als je met de wagen aankomt. De parkeergarage is ook groot genoeg. Personeel is vriendelijk, kamers zijn prima en het restaurant + bar zijn ook goed.”

• Hotel Marcos Gamero Beoordelingsscore: 8

“Het hotel is heel centraal gelegen in Talca en het personeel is erg vriendelijk.”

• Ecohotel Talca Beoordelingsscore: 8

“Goeie locatie, ruime kamer en badkamer, vriendelijk personeel, goeie keuken.”

• Hotel Capelli Express Beoordelingsscore: 7

“Beveiligde parkeergelegenheid bij hotel.”

De 30 beste hotels in: Maule Region