2. Hotelbeoordelingen Filippijnen
  3. Hotelbeoordelingen: Mindanao
Mindanao Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hiraya Surf Hostel Beoordelingsscore: 7

“Het vriendelijke personeel en de fijne sfeer”

• Dusit Thani Lubi Plantation Resort Beoordelingsscore: 9

“De ocean suite heeft een eigen private pool. Daarnaast is er een groot outdoor tub aanwezig. De kamer is erg ruim en het bed is erg comfortabel.”

• Three Little Birds Hostel Beoordelingsscore: 10

“De sfeer en hoe iedereen is. Een sociaal hostel!”

• “Het personeel is ongelofelijk vriendelijk en de kamer ruim en mooi. Wij hadden een vroege vlucht en kregen zelfs een eetpakketje om mee te nemen. Alles is ook snel en netjes geregeld. Als we terugkomen in Siargao, verblijven we zeker weer hier!”

• Yapak Beach Villas Beoordelingsscore: 10

“De ligging is prachtig, je hebt zeezicht vanuit je kamer en kunt voor de deur surfen! Ook heerlijke ligbedjes en loungeplekken op het balkon. Pacifico is een fijn gebied om te verblijven. Ook het zwembad is heerlijk! De eigenaars en het personeel zijn super vriendelijk en zijn bereid je met alles te helpen. Ook heerlijke smoothiebowls, cappucino's en veel lekkere opties om te dineren. De kamers zijn ruim en gezellig ingericht. In een woord: geweldig!”

• BIG WAVES BOUTIQUE HOTEL SIARGAO Beoordelingsscore: 8

“Prachtig hotel met vrolijke kleuren. Personeel is heel vriendelijk. Net een nieuw zwembad en bar waren ze aan t maken”

• Sun House Rental Beoordelingsscore: 9

“Wat een heerlijk verblijf, welkom geheten door Domenico . Hebben we heerlijke dagen gehad. Huisje met 2 slaapkamers en alle voorzieningen . Zwembad hadden we eigenlijk voor ons alleen. Enig mindere vonden we de blaffende honden. Maar daar kan de eigenaar niks aan doen. We komen zeker terug”

• Balai sa Baibai Beoordelingsscore: 10

“- rustige ambiance - mooie ligging aan strand met authentieke vissersboten - gebruikte materialen in verblijven en restaurants , mooi aangelegde tuin - heel lekkere, eerlijke smaken keuken - uitstekende dive-shop : zeer goed materiaal en begeleiding - zeer aangename excursies - prima discreet team onder ervaren teamleider”

• Happiness Hostel Siargao Beoordelingsscore: 10

“De schone kamers en de gezellige sfeer.”

• Bahandi Hotel Beoordelingsscore: 9

“De luxe douche”